Skrevet av Emne: Burde jeg stille katten min?  (Lest 1048 ganger)

Utlogget Tweetay

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Burde jeg stille katten min?
« på: 26 September 2006, 14:20:24 »
Har lest litt om utstilling og tenkte kanskje å prøve på utstillingen som er i Drammen---> Burak 14 Okt.
Men stemmer det att det koster bare kr 100 for selskaps katt og det er vel det jeg må stille han som så lenge han ikke er avls katt og jeg kjøpte han som selskapskatt?
 Noen som har Info og tips?

Linda

• Gjest
SV: Burde jeg stille katten min?
« Svar #1 på: 26 September 2006, 14:23:40 »
Selskapskatt er en katt som er med som selskap for en annen katt, og som ikke skal ha noen bedømmelse. Du må stille katten din i åpen klasse (hvis han er over 10 mnd) eller som kattunge hvis han er under 10 mnd. Påmeldingsavgiften er ca. 250,- og du må også være medlem i en NRR-tilsluttet katteklubb  :icon_smile:

Edit: Avgiften er Kr. 280,- ser jeg nå. Påmeldingsfristen er visst gått ut, men du kan alltids ta kontakt med klubben og høre om de har noen ledige plasser :icon_smile:
« Siste redigering: 26 September 2006, 14:26:26 av Linda »

Utlogget Tweetay

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26 September 2006, 14:26:51 »
Selskapskatt er en katt som er med som selskap for en annen katt, og som ikke skal ha noen bedømmelse. Du må stille katten din i åpen klasse (hvis han er over 10 mnd) eller som kattunge hvis han er under 10 mnd. Påmeldingsavgiften er ca. 250,- og du må også være medlem i en NRR-tilsluttet katteklubb  :icon_smile:

Ok. da blei alt mye mer komplisert.
den summen virka mer som en utstillings sum ja..
Men hvordan funker det NRR-tilsluttet klubben ? Hmm  :icon_surprised:

Linda

• Gjest
« Svar #3 på: 26 September 2006, 14:28:52 »
Her er en oversikt over klubber tilsluttet NRR:
http://www.nrr.no/Klubber/klubber.htm

Når du skal melde katten på til utstilling sender du påmeldingsskjemaet til utstillingssekretæren i din klubb, som bekrefter at du er medlem der og så sender det videre til arrangørklubben :icon_smile: