Skrevet av Emne: Hvor mye for en "omplasserings" katt?  (Lest 914 ganger)

Utlogget Crispy

• Koseklumpen
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hvor mye for en "omplasserings" katt?
« på: 22 Februar 2007, 20:12:45 »
Jeg sitter nå på pinne omtrent. Oppdretteren min ringte å lurte på om jeg ville kjøpe en raggis gutt. Han er 15 uker gammel. Stakkaren fikk en litt brå start på livet og har blitt mørbanket av den andre katten til eieren. Han har bare vært der 2 uker, men hun må selge han. Så oppdretteren tenkte på meg siden jeg ønsket en til. Det blir bror til min raggis baby.

Hvor mye bør jeg betale for den? Eieren vil ha alt over 4000 kroner uten frakt. Pusene ble solgt for 6000 kroner... Er litt redd han kanskje har fått noen skader (psykisk?) av å blitt bøllet med i 14 dager...  :hmmmm:

Noen som kan hjelpe meg?

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
SV: Hvor mye for en "omplasserings" katt?
« Svar #1 på: 22 Februar 2007, 20:34:40 »
Eventuelle skader tror jeg nok kan rettes opp i med masse kjærlighet og trygget.
Syns ikke 4000 var dyrt i det hele tatt jeg!
Oppdretteren har jo hatt masse utgifter med katten (parringsavgifter, registreringer, vaksiner, mat osv.) og vil nok bare prøve å ikke havne så alt for langt på minussiden.

Har du lyst på en til katt, så go for it!

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
SV: Hvor mye for en "omplasserings" katt?
« Svar #2 på: 22 Februar 2007, 20:44:01 »
Nei det synes jeg ikke var så galt.. hadde det gått over lengre tid så hadde han kanskje hatt større skader psykisk.. Om du vil ha en til, og har råd til det, så hadde jeg gått for det.