Bruk dert tørrfóret som fungerer på din (e) katt(er), og prøv deg frem!

Kjøp små poser av gangen, slik at du ser at kattene tåler det.
Jeg har brukt litt forskjellig til mine. Startet med RC kitten (veterinærfóret og vanlig kitten) Gikk så over til RC Growth (Veterinærfóret og vanlig) Da kattene mine ikke la på seg noe særlig, og bare pirket i maten, blandet jeg Exigent, skin& care og kitten. Det endte med at kattene bare plukket ut enkelte biter, og lot resten ligge. :fnis[1]:
Det var da jeg kom på å prøve Hill's Nature's best, etter varm anbefaling fra flere oppdrettere.
Det tror jeg er det beste jeg i øyeblikket kunne gi mine katter! De eter som bare det, og har lagt godt på seg. Fine i pelsen, og passe fast avføring.
Muligens jeg går over til RC igjen hvis noe endrer seg, men har ikke umiddelbare planer om det ennå.
Kattene får utfordring i å spise Nature's best fóret, da bitene er litt større enn vanlige kitten-biter, tror også det har mer smak. Kittenfóret finnes med kylling og tunfisk. Det selges kun kylling i 5/4 kg sekker.
Brukte forresten Iam's og Eukanuba til Siameseren jeg hadde for 7 år siden. Det var jeg i etterkant ikke fornøyd med. Han fikk dårlig pels og gikk utrolig mye på do av det.
Men det kan jo godt være at fórkvaliteten har endret seg siden den gangen.
Lykke til

Er sikker på at du finner det rette fóret for kattene dine!