Skrevet av Emne: Eeeeeh...hjelp!  (Lest 1356 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Eeeeeh...hjelp!
« på: 04 Januar 2007, 15:23:41 »
Eg får faktisk vetlepusen min i dag eg! Hyyyyyl!Syns litt synd på ho Milli stakkar! Ho e no så søt der ho ligg og mjauer! Spørs om ho er like glad i meg når den nye kjem! Råd til korleis eg best kan gjere dette? Tenkte å ha den lille på badet med ei lita glipe i døra mens eg er på jobb i morgon, samt stikke innom i alle pausar eg får! Korleis kan Milli framleis føle seg trygg på meg når lillepusen kjem? HJELP MEG!

*blanding av glede, panikk og dårlig samvittighet!*

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Eeeeeh...hjelp!
« Svar #1 på: 04 Januar 2007, 15:25:33 »
Slipp nyekatten ut på et eget rom, la nykatten lukte rund sett døren mellomrommene opp litt og la kattene finne hverandre :) la dem lukte på hverandre gjennom døren..

Mitt råd :)
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04 Januar 2007, 15:26:09 »
Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder!  :jippi[1]: :jippi[1]: :jippi[1]:

Hvis begge er små så skal du se at denne kommer til å gå som det suser! Se bare på homsevennene til Nova, de falt for hverandre med en gang!  :love: Mine to troll var supergode venner etter tre timer, og da lekesloss de i de første tre timene..

No worry tror jeg altså, bare gled deg!  :crazy[1]:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04 Januar 2007, 15:30:40 »
Milli er jo 7 mnd då, men er ganske brelete av seg! Håper berre at ho ikkje føler seg tilsidesatt når den nye kjem! Ho skal få ekstra mykje oppmerksomhet, kos og god mat i dag før han kjem i allefall! Han er gårdsgutt, så er vant med alt frå kjyr til høns trur eg, er ikkje bekymra for det...men stakkars vetla Millimoræ mi! (Hønemor? Kem? Eeeeeeg?)

Slipp nyekatten ut på et eget rom, la nykatten lukte rund sett døren mellomrommene opp litt og la kattene finne hverandre :) la dem lukte på hverandre gjennom døren..

Mitt råd :)

Det hørtes faktisk ut som ein veldig god ide! Var noko sånt eg tenkte på og! Håååååper det går bra!  :x-fingre[1]:

Gleder meg!  :jippi[1]:

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04 Januar 2007, 16:17:45 »
Så gøy da...dette går nok så bra skal d se...kommer nok til å bli litt fresing o.l til å begynne med, men det går seg som regel til i løpet av noen dager. Er du heldig så er de venner allerede i morgen hihi... :jippi[1]:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04 Januar 2007, 17:52:45 »
Nå har ikke jeg fått med meg at du skal ha ny katt, hvilken katt er det du får i morgen? EDIT: Jeg fant det ut..  :hihi[1]:  :icon_neutral:

Introduser dem sakte men sikkert, og vær til stede under akten..