Skrevet av Emne: kattekamp  (Lest 3242 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
kattekamp
« på: 27 Desember 2006, 22:35:42 »
i dag har beistet kommt heim uten halsband, litt haltandes, med klore-sår direkte ved øye , eit litt større sår på hodet som eg ikkje trur er eit kloresår, og eit kloresår på halsen. området rundt det sårete øye er hovnet opp.
beistet er slapp, virker som om han har litt vondt og søv heile dagen. han har ikkje spist siden han kom heim. han er også klengete og kontaktsøkande, noko som er utypisk han.

ville dere reist til dyrlegen eller er det noko som går over av seg sjølv? det er øye som eg syns virker mest skummelt, det er halvlukket pga hevelsen.
haltingen har blitt bedre siden han kom heim. no er den nesten ikkje synleg lenger.

heike

Utlogget Nemi79

• Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn
    • Vis profil
SV: kattekamp
« Svar #1 på: 27 Desember 2006, 22:36:48 »
Jeg tror jeg ville ha tatt en telefon til dyrelege.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 Desember 2006, 23:01:38 »
Om han har sår etter slosskamp så kan det oppstå infeksjon, mulig det allerede har blitt en infeksjon siden du skriver han har en hevelse ved øyet. Følg i allefall med sårene og gjerne rens de med feks klorhexidin om du har noe slikt. ;)  Om almenntilstanden er redusert i morgen også så ville nok jeg tatt han med for en undersøkelse. Eventuelle verkbyller som resultat av slossing kan også ta noen dager før de fremtrer, og vil kunne gjøre at katten blir slapp.
« Siste redigering: 27 Desember 2006, 23:03:44 av Kitziee »

Ulla og August

• Gjest
« Svar #3 på: 27 Desember 2006, 23:23:53 »
Siden han i tillegg til hevelsen er slapp, kan det tyde på infeksjon. Jeg ville dratt til dyrlegen.

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27 Desember 2006, 23:28:51 »
infeksjon? så fort?
det er jo i dag han kom heim med sår, i ettermiddag.
eg meiner, eg har sjølv hatt betennte sår, men det skjedde aldri i løpet av nokre få timer. kan ikkje hevelsen koma fordi han rett og slett har fått juling?

eg kan jo uansett ikkje dra til dyrlegen før i morgon. så eg kjem til å følge godt med og vurdere saken i morgon.

heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27 Desember 2006, 23:30:24 »
kan eg bruke ca. 1 år gammel klorhexidrin? det er har vore åpent siden februar i fjor. på pakningen står det ingenting om holdbarhet...

heike

veri

• Gjest
« Svar #6 på: 27 Desember 2006, 23:33:21 »
Det høres ikke så ille ut slik du beskriver det. Hvis katten har tapt et slagsmål, er det vel ikke så rart om han vil ha litt trøst?

Hvis det bare er noen smårifter, og ikke noe som må syes, ville jeg bare fulgt litt nøye med. Hvis du får lov av katten, kan du prøve å rense såret. Om det blir verre eller ikke leges av seg selv, ville jeg nok oppsøkt en dyrlege.

Hvis katten bare er litt mørbanket, bør han være tilbake til sitt normale i løpet av kort tid. Et sår som leges normalt plager ikke katten noe mer enn det plager oss.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28 Desember 2006, 14:36:34 »
Hvordan er det med formen til pusen i dag?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28 Desember 2006, 15:05:58 »
eg har nettopp ringt til dyrlegen. dei sa at eg godt kunne sjå det litt an. det som blei avtalt var at eg har time i morgon, men at eg skal avbestille timen om eg meiner at det går bra. eg fekk også beskjed om å kjøpe perecept og desinfisere sårene. om pusen skulle vera slapp heile i dag og, så sa dei at det er lurt med antibiotika, men at eg godt kan sjå det litt an fram til i morgon.

pusabeistet i dag er ikkje så slapp som i går. han er aktivt i gang med å forfølge lillekatten, har spist, har drukke, har gjort frå seg. hevelsen ved øye er gått litt tilbake, men endå er øyet ikkje 100% åpent. såret på hodet har mista skorpen i løpet av natta, noko som gjer at eg kan sjå litt bedre på det. det er ein klore-ripe, det også (ser det ut som).
eg har funne eit til sår, som eg ikkje såg før. det er på bakpoten, rett ved siden av ein sånn pote-pute (om dokker skjønner kva eg meiner). men haltinga var ved høgre frampoten, og det virker ikkje som om han plages så mykje av såret på bakpoten.
haltinga er nesten ikkje lenger synleg.

som sagt, eg har time i morgon. om han er slapp og vesen fram til då, så er det antibiotika på han. han får sjølvsagt ikkje ut no.

heike

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #9 på: 02 Januar 2007, 23:18:05 »
Oppdatering:
Det har gått bra med beistet fram til i går. sårene såg ut som om dei var på god veg til å bli bra igjen, beistet var aktivt og heilt som vanleg. det såg ikkje ut som om han plagdes av klore-ripene han hadde fått.
men i går kveld kom det veldig plutseleg den svære byllekulen på eit av ripene. ein kunne nesten sjå på korleis den vokste seg stor og større, det var veldig skummelt.
i løpet av natta opnet seg denne byllen og ut kom masse gult puss.

så i dag var det dyrlege. beistet er på antibiotika no i 8 dager framover. dyrlegen gjorde ingenting med såret/kulen fordi ho har tro på at det leges slik som det er. det er berre betennelsen som skal tas knekken på.

heike

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03 Januar 2007, 16:28:24 »
Huff da, bra at det gikk såpass bra da, kattene er voldsomme til å slåss når de først begynner. Hadde han et klor inne på øyet?

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03 Januar 2007, 18:06:09 »
Huff da, bra at det gikk såpass bra da, kattene er voldsomme til å slåss når de først begynner. Hadde han et klor inne på øyet?

nei, rett ved siden av øyet. skummelt nok...

heike

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03 Januar 2007, 19:42:25 »
Off, god bedring til Pusabeistet... :icon_sad:

Nova

• Gjest
« Svar #13 på: 03 Januar 2007, 21:45:42 »
Ja, god bedring!

Utlogget Nemi79

• Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04 Januar 2007, 13:47:31 »
God bedring!!

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #15 på: 04 Januar 2007, 14:46:07 »
beistet får no antibiotika, men det er endå ein kule på hodet. trur ikkje at det er gult verk inn i det, men ein kule er der.
dyrlegen sa at beistet må gå med krage om han vasker/klør seg på hodet og han gjer jo det av og til. men han er så ulykkelig med denne kragen....
han blir heilt apatisk, lei seg og hjelpeslaus med kragen. ikkje kan han spise, ikkje kan han drikke og den lille pøbelen kan gjere kva han vil med beistet fordi beistet er handlingslamma.

nokre forslag?
har vurdert å tape/surre noko rundt denne "tommel-kloren", den som er lengre opp i poten. altså ikkje dei 4 klør framme, men den lengre opp. det er med den han hovedsakleg klør seg i såret. kan det vera noko? eller risikerer eg at han kjem til å spise materialet av poten og at han då i tillegg må tilbake til dyrlegen pga spiste gåsebind/tape-deler?

heike