Skrevet av Emne: Bluetooth...  (Lest 652 ganger)

Ragstars

• Gjest
Bluetooth...
« på: 20 Desember 2006, 22:09:28 »
Er det noen som vet hvordan man overfører bilder fra mobilen til PC'en via bluetooth eller infrarød port??

Har i en time nå prøvd å sende mail fra mobilen til PC'en uten at det gikk- det har gått helt fint før...Virker som om noe har hengt seg opp, så jeg tenkte jeg skulle prøve bluetooth-metoden...
(Har aldri prøvd det før...)
Noen som kan hjelpe?
 :icon_frown:

veri

• Gjest
SV: Bluetooth...
« Svar #1 på: 22 Desember 2006, 18:59:10 »
Hva slags telefon har du? (Merke og modell)

Ragstars

• Gjest
« Svar #2 på: 22 Desember 2006, 19:02:24 »
Hmmm...Bare en Ericsson W800i... :rødmeja:

veri

• Gjest
« Svar #3 på: 22 Desember 2006, 23:54:11 »
Hvis du har SE PC Suite og blåtann er riktig installert på PC'n, skulle det være grei skuring.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=ps1_1_3_1_1&zone=ps&lm=ps1_1&pid=10245&fid=39885&esi=true

* Installer PC Suite
* Slå på blåtann og gjør telefonen din synlig. (Meny, Innstillinger, Kommunikasjon, Bluetooth)

(Små avvik nedenfor kan skyldes at jeg bruker en engelsk versjon av Windows)

* Gå på kontrollpanelet i Windows. Bytt til klassisk visning så det går an å finne noe der. Dobbeltklikk på blåtannikonet. (Hvis det mangler, er antagligvis ikke blåtann riktig installert på maskinen).
* Under arkfanen Enheter, klikk på "Legg til"
* Søk etter telefonen din med "Veiviseren" for blåtann enheter.
* Når du finner den, dobbelklikk ikonet, og velg "Velg en kode for meg".
* Velg "Koble til"
* På telefonen velger du "Koble til", og taster inn koden Windows har valgt for deg.
* Vent til veiviseren blir ferdig, og klikk "Fullfør". Følg med på telefonen din. Windows vil spørre om å få bruke telefonen til internett tilkobling, fjernkontroll, osv - avhengig av hvilke tjenester den tilbyr.
* Lukk blåtann-innstillingene og kontrollpanelet.

Nå kan du starte Sony Ericsson sin file manager, og kopiere filer fram og tilbake. Følg med på telefonen. Windows vil spørre om å få koble til. Du må svare "Ja" før det skjer noe.