Skrevet av Emne: Katteleker!?  (Lest 1505 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Katteleker!?
« på: 26 Juli 2005, 19:11:52 »
Hvilke katteleker har kattene dine?

Mine har to mus med katnip i, helt tulne etter de,  :lol: så har musa mi (shakira) stjelt nøkkelringen til søster`n, en liten bamsesau! Den er hun helt gal etter, fiker den opp i lufta, spiller på en måte ball med den, og så tar hun den i munnen og bærer den ut på terassen, legger den på plass på teppet under benken, akkurat som om at det var ungen hennes! HIHIHI Ellers har de jo papirkuler, papirleker i tau, og så laserpenna da slevsagt!  :thumbsup:  CRAZY! :mad:

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://megamiaows.atspace.com
Katteleker!?
« Svar #1 på: 26 Juli 2005, 19:34:34 »
Mine katter leker aller helst med alt de ikke får røre,de!!  :roll:
Det være seg hårstrikk,neglefiler,sminkesaker,sokkepar,frukt(   :?:   ),fulle doruller,kaninmaten...jeg kunne fortsatt i eeevigheter!!  :åhhhh:

Men en slager som er lov er dopapir-baller... jeg krøller sammen ett stykke papir og fukter det,lar det tørke og gir det så til kattene! Er virkelig å anbefale for alle å prøve!  :thumbsup:
(N)Mega Miaow's Devon Rex- bøller med krøller!!

Utlogget Wazabees

• Fin pus
    • Vis profil
    • http://www.wazabees.no
Katteleker!?
« Svar #2 på: 26 Juli 2005, 21:58:11 »
Her er det så mange leker at jeg ikke orker å finne de frem en gang. Sånn enkelt sagt så tror jeg at det ligger 30 på gulvet, 20 i skuffene og en haug til flere andre plasser som jeg ikke vet om!!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #3 på: 26 Juli 2005, 22:35:14 »
Ja, den dagen man flytter innser man at der ligger hundrevis av katteleker rundt om i hele leiligheten :lol:
Våre liker veldig godt små mus, og sugerør ( pluss de gummidingsene som dukker opp i Donaldbladet noen ganger :thumbsup: )
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #4 på: 26 Juli 2005, 23:55:42 »
Små mus er en slager her i huset!! Også jif tørrmopp :?:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #5 på: 27 Juli 2005, 00:00:19 »
hehehe..synes jeg ser dem i aksjon med tørrmoppen din :lol:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #6 på: 27 Juli 2005, 00:37:56 »
Å ja da!!! Det er julaften for de når den kommer frem!!!  :lol:

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
Katteleker!?
« Svar #7 på: 27 Juli 2005, 03:10:15 »
Pusene her har en museleke som man henger i dørkarmen, som da kan hoppe og sprette rundt med. Den er forsåvidt morsom nok den, men lille Tchibi kom uheldivis til å rive av den halen er om dagen (en liten svart pelsbit bare) og DEN er morsom den! Rocky prøver tydligvis å danse med den eller noe, opp på bakbena! :lol:

Ellers er ligger det mye småting rundt omkring (helst under sofaen/skapet), catnipleker, baller, ølkorker osv..

For Tchibis vedkommende ser det derimot ut til at ledningene tildataen er morsomst da! :åhhhh: Kattunger! :D

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Katteleker!?
« Svar #8 på: 27 Juli 2005, 08:26:35 »
Mine er også veldig glad i mus, men det må være lyd i dem. Også deler de ikke på lekene no særlig, hehe. Mustang har 2 røde mus som er BARE hans. Hvis Mjauritz prøver å leke med dem blir det rabalder. Men mjauritz leker helst med sånne ståltråd dingser man llukker poser og binder ting sammen med. De er helt utrolig morsomme! hehe.
Også har jeg en slags strips. En lang (ca en meter) plastremse, i den typen plast som strips er laget av. Den er den kuleste "leka". Men jeg må leke med de da. Løpe gjennom leiligheten med de så den kan jakte på den. hihi.

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #9 på: 27 Juli 2005, 13:14:02 »
Glemte jo en viktig ting da... Musepila på dataen :åhhhh: Den er moro, den!!! Begge blokker skjermen i dette øyeblikket :thumbsup:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #10 på: 27 Juli 2005, 16:37:38 »
Hihihi.. mye morsomme leker.. shakira er veldig glad i q tips og tomme doruller også, fulle nå hun var kattungen! ellers så er det veldig gøy med leker i tau, og så internett ledningene da... fotball på tv er kjempe gøy! Da står hun på bakbena med labbene opp på tv benken og går frem og tilbake på to ben, etter ballen! hihihi :)
Hun bruker også å fiske med sokker og truser, og de ligger tilgjengelig... :flau:  Rare dyr disse kattene! Men akk så uunverelige!

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #11 på: 27 Juli 2005, 22:21:23 »
Sitat fra: Mirum
Glemte jo en viktig ting da... Musepila på dataen :åhhhh: Den er moro, den!!! Begge blokker skjermen i dette øyeblikket :thumbsup:

DITTO!!!!

Attack`s

• Gjest
Katteleker!?
« Svar #12 på: 28 Juli 2005, 10:53:57 »
Jeg har en muspil på maskinen som jeg har lastet ned som nettopp en MUS.Kattene er ikke så gale etter den nå,men kattungene ble helt ville :lol:

Karinamus er så klart topp.
Har en haug med leker,men de er tatt vekk pga en tyggeglad valp for tiden.

En katt jeg hadde før elsket å leke med BH-innlegga til venninna mi,han gikk rett i skuffen å knabbet et og et etterhvert.Elsket å apportere med dem.
Ellers var også barnesokker topp,alt som kunne stjeles og ødelegges :lol:
En gang kom han lykkelig inn på stua med en nyvasket fleecebukse draende etter seg.....som måtte retti vask igjen da den skulle med i barnehagen....grrrr...ha ha.

Sissel

• Gjest
Katteleker!?
« Svar #13 på: 28 Juli 2005, 13:35:51 »
Tja, vi har mus i forskjellige varianter, en liten fluffy tøybit i en tråd som vi drar etter oss er konge. Ellers så er det diverse som de stjeler; Hobbe har funnet seg en bitteliten knall rosa kanin som han har stjålet fra datteren min, en tom godterieske, en penn, en papirbit. Alt er jo spennende. Tomme esker, løping opp og ned trapper. osv.

Det aller beste er uansett å leke med hverandre, jageleken er topp! Og så vet de at ungene er små og er lett å overtale til å leke og det utnytter de grovt.

Sissel

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #14 på: 28 Juli 2005, 16:07:56 »
Kom på en ting til...ikke akkurat leke da,men....
Vannet blomstene nå og når det skjer har jeg 5 Devons som trofast følger etter meg!
Kan tro de er skjønne når alle 5 titter over kanten på blomsterkrukkene og nærmast slåss om plassen nærmest vannstrålen!!  :cool:

Attack`s

• Gjest
Katteleker!?
« Svar #15 på: 28 Juli 2005, 16:23:54 »
Du har nesten badeengler du da? :lol:

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #16 på: 28 Juli 2005, 16:37:18 »
Sitat fra: Attack`s
Du har nesten badeengler du da? :lol:

Ja,de er overraskende glad i vann!  :hæh:
Ikke får jeg dusje ifred heller! Må sørge for at alle er inne på badet før jeg går inn i dusjen,ellers er det en hyling uten like på utsiden av badedøren over den som er forlatt der ute!
Bra jeg ikke er sjenert,der jeg har 5 par øyne rettet mot meg!  :roll:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Katteleker!?
« Svar #17 på: 28 Juli 2005, 17:18:05 »
Sitat fra: Lenea
Kom på en ting til...ikke akkurat leke da,men....
Vannet blomstene nå og når det skjer har jeg 5 Devons som trofast følger etter meg!
Kan tro de er skjønne når alle 5 titter over kanten på blomsterkrukkene og nærmast slåss om plassen nærmest vannstrålen!!  :cool:

Sånn er det hjemme hos meg også.Ellers så går det i garnnøster,karinamus,sugerør,ball osv.pluss musepila på dataen.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #18 på: 28 Juli 2005, 17:24:34 »

Ikke får jeg dusje ifred heller! Må sørge for at alle er inne på badet før jeg går inn i dusjen,ellers er det en hyling uten like på utsiden av badedøren over den som er forlatt der ute!

Benjamin står å hopper i vannskåla si..Ser helt teit ut,men det er sånn mco greier vistnok.. :roll:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Lenea

• Koseklumpen
    • Vis profil
Katteleker!?
« Svar #19 på: 28 Juli 2005, 19:45:45 »
Sitat fra: Hildepilde

Benjamin står å hopper i vannskåla si..Ser helt teit ut,men det er sånn mco greier vistnok.. :roll:

Ja,det har jeg hørt mange MCO-eiere si...
Har en venninne med MCO og han går alltid på do etter å ha rotet rundt i vannskålen sin.
Vi har kommet frem til at han liker å ha kattesand mellom tærne!!  :roll: