Idag har vi vært på dyrebeskyttelsen og henta hjem denne skjønne jenta.

Nå håper vi at hun vil trives hos oss og at Sokrates vil godta henne.
2.3.07
Nå har Stella bodd her hos oss en stund og jeg har bare en ting å si; Hun er helt fantastisk! :icon_redface:
Hun ble sterilisert for to uker siden, og var kjempeflink. Har ikke slikka på såret i det hele tatt.
Sokrates har blitt skikkelig storebror, og passer på henne når hun går ut, hvis hun ikke kommer når jeg roper så går Sokrates ut og finner henne og tar henne med hjem.
Hun er en stor mammadalt, og i likehet med Sokrates er det stort sett bare meg det går an å kose med, det er jo litt dumt for de andre her i huset, men jeg syns det er helt greit

Hun dilter etter meg overalt hvor jeg går og skal være med på alt jeg gjør.
Motoren går fortsatt omtrent konstant. Det er bare å ta litt på henne så setter hun i gang. I tillegg lager hun de utroligste lyder. Hun mjauer ikke, men det kommer alltid en liten lyd når hun hopper opp i fanget... kan ikke beskrive den, men den er sååå søt!
Hun sover oppå meg hele natten, og ligger i fanget hele dagen.
Da jeg var hos dyrlegen med henne for å få henne sterilisert sto alle de ansatte og kikka gjennom vinduet i døra inn til kontoret der vi var. De sto bare og sukka " åååå så skjønn", dyrlegen ble også helt betatt og sa at jeg måtte passe meg for Cruella deVille. Han var virkelig imponert over den myke pelsen hun har. Hun sjarmerte hele gjengen rett i senk.
I'm in love!