Skrevet av Emne: Besøk igjen  (Lest 1465 ganger)

Utlogget Maripia

• Kattunge
  • **
  • Takket: 7
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Besøk igjen
« på: 13 Desember 2006, 15:23:48 »
Jeg fikk desverre rett angående eierne til kattungen som satt fast i lufteventilen vår, for i dag satte den seg fast der igjen. Så nå ligger hun fornøyd og sover her i sofaen min. Lite vits i å hive henne ut gjen, før samboern har tetta ventilen.  Eierne har tydeligvis bare kasta henne ut når de skulle på jobb i dag tili.. provoserende. Så når hun ikke kan sette seg fast å komme hit, så kommer hun til å måtte være alene ute hele dagene..stakkar lita, hun er jo bare4 mnd ca!!!

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Besøk igjen
« Svar #1 på: 13 Desember 2006, 15:25:18 »
Næmmen stakar!!  :icon_sad:

Kanskje du skulle snakket med foreldrene til ungene som var ute å lette?  :icon_idea: det er jo en grunn til at lillpus kommer til dere hver gang, der vet hun at hun får ha det varmt jo!
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Maripia

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13 Desember 2006, 15:31:24 »
Skal se om jeg finner ut hvor hun bor, ikke det at det gjør meg noe at hun kommer på besøk, men det virker som om hun har tenkt å slå seg til ro her.Hun sover i sofaen som om hun aldri har gjort annet. Knurret til og med på gamlefar borte ved matfatet, ei frekk lita frøken med andre ord! Det er jo trist for de som eier henne og, at hun kommer hit hele tiden, jeg hadde bekymret meg som bare fy.

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #3 på: 13 Desember 2006, 15:34:51 »
Det hadde eg og, og eg hadde sørget for å holde henne inne og gitt henne masse kos og god mat for å få henne til å forstå at hun er velkommen til å bli hjemme, om hun var mi altså  :icon_idea:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
    • Vis profil
« Svar #4 på: 13 Desember 2006, 15:39:47 »
4 mnd bare, eierne må jo passe på henne og ikke slippe henne ut alene når hun er så ung, og vist de da kanskje har dratt på jobb i 8 timer mens lille kattungen er ute er de lite oppdatert på hvordan en kattunge skal behandles.. Blir trist av at folk ikke viser mer ansvar når de får kattunger..

Snill du som passer på henne :) Må si fra t naboene at de må holde henne inne til hun er gammel nok.. :) Hvis du finner ut hvor hun bor..

:bigarmhug:

Utlogget Maripia

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 13 Desember 2006, 15:57:04 »
Fant ut hvor hun bodde, en av naboene hadde nesten kjørt på henne i dag tidlig, og hun visste hvem som eide henne. Det var bare ungene i huset som var hjemme, men jeg fortalte dem at vi skal bort til over helga, og at det ville være synn om hun satte seg fast o ble sittende fast der hele helga. Det satt en liten støkk i dem trur jeg. Jeg sa også at hun faktisk er flink til å tisse på kasse, så det er ikke noe problem hvertfall :)

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #6 på: 13 Desember 2006, 16:52:01 »
Bra du fikk tatt henne bort i dag også. Disse eierne bør jo få seg en liten skrape, for hun er jo alt for liten til å bli sloppet ut i så mange timer.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Maripia

• Kattunge
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 13 Desember 2006, 20:43:31 »
Ja, vi er skikkelig oppgitt!! samboern sa d, at kommer hun tilbake en gang til, så blir hun værende her! Får være måte på hvor lite ansvar en skal vise for dyr en tar til seg. Det verste er at de hadde en annen kattunge i sommer, men den har jeg ikke sett gjen. Så det er nok ikke første katten de har som går seg bort. Den var vel 4 mnd. når den var alene ute i 2 uker, mens eierne var på ferie. Grøss....

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #8 på: 13 Desember 2006, 21:09:00 »
Slike folk skulle aldri hatt dyr  :icon_mad:

Utlogget Nemi79

• Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16 Desember 2006, 20:24:04 »
Det er altfor mange som skaffer seg dyr, men ikke gidder å ta alt ansvaret som følger med  :skjelveleppe:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16 Desember 2006, 21:02:24 »
Det er så forferdelig alt folk får seg til å gjøre! :icon_mad: Håper dere gjør alvor ut av det, og tar henne til dere om hun kommer tilbake igjen, dette går rett og slett ikke an!