Skrevet av Emne: Anpusten pus?  (Lest 1156 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Anpusten pus?
« på: 24 Juli 2005, 15:43:46 »
Shakira blir fort anpusten virker det som, når hun er helt i hundre å leker villt! Hun øser seg selv opp og spinner sidelengs og hopper høyt. Halen er på skeiva og mer enn dobbelt så tykk. Det er jo vanlig når katter er øsne og leikne, men hun puster skikkelig tungt noen ganger, med åpen munn. Akkurat som at hun er anpusten. Hveser på en måte. Blir hun bare sliten? Slik er det når hun er redd også, da hyler hun til hun puster og peser.. akkurat om at hun hyperventilerer... Er det vanlig? :?:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #1 på: 24 Juli 2005, 15:55:58 »
Tuva peser på denne måten om hun blir for sliten, feks når vi kaster litt for mange steiner som hun bare MÅ løpe etter. Så også dette hos Pia da hun var mindre og mer leken. Tror ikke det er så uvanlig, men selv liker jeg å stoppe leken før det går så langt.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #2 på: 24 Juli 2005, 16:17:16 »
Jeg stopper selvfølgelig når hun begynner slik som dette, tar bort lekene, og får henne til å legge seg ned å slappe av, drikke litt vann. Da ligger hun rett ut.. hehe.. kanskje det bare er bra hun får litt trim, hun har blitt litt rund i det siste..innekatt vet du! :)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #3 på: 24 Juli 2005, 16:33:34 »
Hihihi...akurat som oss mennesker, hun må nok på en slankekur ja!
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Lilith

• Forumslave katt
  • Takket: 55
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #4 på: 24 Juli 2005, 16:36:58 »
Amadeus blir også sånn, spesielt viss vi leiker med fjør pinnen, da tar han heilt av :lol:

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #5 på: 24 Juli 2005, 20:05:51 »
Akkurat sånn blir Crazy og :lol: Ho leker jo med 2 kattunger på 13 uker, og de er i litt bedre form enn ho :roll:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
Anpusten pus?
« Svar #6 på: 24 Juli 2005, 20:48:58 »
hihihi morsomt!  :lol: er så gøy å se på katter som leker i lag! spesielt kattunger! De er så sprelske og morsomme! :zdance:  er så synd de er små så kort tid bare.. :cry:  blir helt låk når jeg ser bilder av kattunger her inne, har lyst på de alle sammen! :) Kommer til å ende opp med 6-7 katter til slutt, er jeg sikker på! :) "Musa" mi har roa seg ned no, ho kommer til å sove godt i natt!  :lol: