Tror nok at det går bra.
Det lå en liten trådstump innpakket i en normalt stor klump i doen i dag. Det er mulig den var fra en annen gang, men det viste meg i allefall at den kommer ut.
Jeg har ringt og snakket med dyrlegen. Hun mente det ikke var farlig, men sa at burde ha gitt han brekkmiddel med en gang jeg oppdaget det, men at det uansett var for sent nå.
Det kan være et godt tips til senere, og kan kanskje være lurt å kjøpe inn i "tilfelle rotteefelle"...
Noe annet jeg kunne gjøre var å gi han renset flytende parafin et par ganger i dag og i morgen. Det kunne føre til svært løs mage, men da ville snora komme ut.
Men etter en rask telefon til mamma har jeg slått fra meg det også. Stakkars pusen. Det må da smake helt forferdelig! Jeg skal tross alt være hjemme hele helga. Jeg kan følge med på hvordan det går med han. Mamma påpekte også at han sannsynligvis har spist masse ting ute som jeg ikke vet om, og at katter har en enorm evne til å klare seg selv. Jeg lar naturen gå sin gang, og sitter på sidebenken så lenge. Det må jo være best for pus om den snora kommer ut på en naturlig måte.
Og hvis det ikke skjer i løpet av helgen, så skal jeg heller prøve parafinen da.