Skrevet av Emne: Trist og dumt :(  (Lest 295 ganger)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Trist og dumt :(
« på: 21 Juli 2005, 09:48:57 »
Nå er jeg virkelig lei meg.
Jeg fant et godt hjem til en av kattungene jeg ordner med for broren min. Vi holdt god kontakt og sendte bilder. Kattungen (12 uker) flyttet til dem på tirsdag, men det gikk ikke bra. Eiern har hunder og katter fra før. Dette har aldri vært noe problem før, for kattungene vokser opp på en gård med dyr. Men det første kattungen gjorde var å angripe hunden dems så han måtte til dyrlegen og sy. Så trodde vi det gikk bra, men var visst litt optimistiske. Han angriper samtlige dyr hele tiden og de er livredde for han. De tør ingenting, ikke gå på do og ikke spise når han er i samme rom. Han er selvfølgelig livredd han også. Han taklet absolutt ikke å bli flyttet.. Syns så indelig synd på alle sammen. føler at det er min skyld, men veit ikke helt hva jeg kunne gjort for å forhindre det..
Så antagelig henter jeg han hjem igjen, kanskje imorgen. Ser ingen annen utvei. Heldigvis vet jeg om en familie som vil ha han, som ikke har dyr fra før. Håper det går bedre..
Huff..

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #1 på: 21 Juli 2005, 10:10:14 »
Så trist :leiseg: Går nok bedre med en familie som ikke har dyr fra før av!
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
    • Lilah
« Svar #2 på: 21 Juli 2005, 10:19:32 »
Ja, håper virkelig det,.
tenkte på en annen ting, skal hente broren hans påå lørdag, han skal bo hos meg til 2 august, da den nye eiern kommer hjem fra ferie. Hva om han er lik som broren, like illsint og angriper kattene mine? hmm..

Utlogget Anne-Sofi

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21 Juli 2005, 15:10:37 »
Sitat fra: Lilah
Ja, håper virkelig det,.
tenkte på en annen ting, skal hente broren hans påå lørdag, han skal bo hos meg til 2 august, da den nye eiern kommer hjem fra ferie. Hva om han er lik som broren, like illsint og angriper kattene mine? hmm..

Krysser finger og håper det går bra  :leiseg:
Anne-Sofi og Lille Pus :)

Utlogget Benedicte

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 2
    • Vis profil
    • http://home.no.net/donikas/
« Svar #4 på: 21 Juli 2005, 18:55:53 »
Uff da...håper det ordner seg  :leiseg:
Du kan besøk meg på http://home.no.net/donikas/ og skriv gjerne en hilsen i gjeseboka mi.

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22 Juli 2005, 09:31:35 »
Sikkert en sånn som passer best der det verken er ungeer eller dyr.
Vi hadde en orientaler som var veldig spesi.Han kunne fike til andre folk og dyr uten forvarsel.Veldig slau og sær..Så er denne katten vill av seg,hadde jeg latt den være der det ikke er verken andre dyr eller unger..
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
    • Lilah
« Svar #6 på: 22 Juli 2005, 09:39:16 »
Ja, får håpe det går bedre nå. Denne familien har mange barn da (det er broren min). Men kattungen kjenner disse barna fra før, så regner med at det går bra. *krysse fingrene*