Skrevet av Emne: Plystring  (Lest 1739 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Plystring
« på: 04 Desember 2006, 18:24:32 »
Hah! Jammen e da ei dristig lita dame eg bur i lag med! Eg satt og plystra og ante fred og ingen fare, og plutselig kjem ho i eit byks oppå fanget mitt og lurer på kva det er som lager den stygge, falske lyden. Kikker litt bak meg, hopper opp i vinduet og ser om det er der lyden kjem frå, før ho kjem tilbake på fanget mitt, stikk nasa heilt opp i ansiktet mitt, og BIT meg i overlippa! Absolutt ikkje nåkke hardt bitt, har ingen merker,  men lurer på om det kan vera et hint om at eg plystrer falskt og helst bør slutta med det?  :le[1]:

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
SV: Plystring
« Svar #1 på: 04 Desember 2006, 18:30:38 »
 :hihi[1]: Ting som kan tyde på at det ikke falt i smak ihvertfall!  :fnis[1]:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04 Desember 2006, 18:35:16 »
*fnys* Også eg som er sååå flink å plystra og då! GU KOR FREKT!  :icon_lol:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04 Desember 2006, 18:38:48 »
 :whistling: Det er for høy lyd til katten din, mine blir helt galne selv de, Shakira er verst, hun hyler og roper ved siden av, og kan også finne på å bite, spesielt om jeg er høyrøstet til samboer, da kommer hun med en gang og napper i meg!  :morsomt: :rules:

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04 Desember 2006, 18:43:12 »
:whistling: Det er for høy lyd til katten din, mine blir helt galne selv de, Shakira er verst, hun hyler og roper ved siden av, og kan også finne på å bite, spesielt om jeg er høyrøstet til samboer, da kommer hun med en gang og napper i meg!  :morsomt: :rules:

:hihi[1]: Godt at ikke pusen din var her i ste da.. Da hadde jeg blitt nappet endel..  :icon_neutral:

Godt å ha en fredsmegler i huset da...  :fnis[1]:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04 Desember 2006, 18:43:47 »
:whistling: spesielt om jeg er høyrøstet til samboer, da kommer hun med en gang og napper i meg! :morsomt: :rules:

He he...ho passe på at du heldt deg i skinnet altså! Kan vel vera nyttig det og?  :morsomt:
Synging har ikkje samme effekt på vetlo mi! Då berre sitt ho og ser på meg, heilt til eg er ferdig, også finn ho på noko anna å gjere!  :morsomt:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04 Desember 2006, 18:44:56 »
:hihi[1]: Ja du skulle sett henne, av og til begynner jeg å flire også, det blir bare så dumt hele greia. Midt oppi en heftig diskusjon, og så kommer denna berta der og biter! :humre:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04 Desember 2006, 18:47:10 »
 :le[1]: Ho viser virkelig at ho er husets overordna ho då! Ja ja, det e det eg seier, det e sånn det skal vera!  :morsomt:

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04 Desember 2006, 18:48:50 »
:hihi[1]: Ja du skulle sett henne, av og til begynner jeg å flire også, det blir bare så dumt hele greia. Midt oppi en heftig diskusjon, og så kommer denna berta der og biter! :humre:

Jeg tror jeg må få låne meg en sånn pus..  :fnis[1]: Tror jeg hadde begynt å le om hun gjorde det på meg. Du får avle henne opp og gi i bryllupsgaver..  :humre:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04 Desember 2006, 18:55:20 »
 :hihi[1]: Spørs det. Hun er en rase for seg selv. Meget spesielt lynne på henne. Hun er visstnok en blanding av perser og Norsk Skogkatt mente hun jeg fikk henne av. Om det er sant, er jo noe annet. Fikk aldri sett moren. Men men.. spesiell er jo musa mi uansett!  :love02[1]:

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05 Desember 2006, 08:59:35 »
hahaha! :morsomt: Kanskje hun trodde du hadde en fugl i munnen og ikke ville dele? :hihi[1]:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05 Desember 2006, 09:32:53 »
hahaha! :morsomt: Kanskje hun trodde du hadde en fugl i munnen og ikke ville dele? :hihi[1]:

Ha ha...det skal du slett ikkje sjå vekk i frå! Kanskje ho rett og slett berre var misunnelig?  :icon_lol:
Artig lita pusejenta eg har, gitt!