Skrevet av Emne: Hvem er pålogget...  (Lest 4788 ganger)

Ragstars

• Gjest
Hvem er pålogget...
« på: 04 Desember 2006, 17:43:02 »
Hvorfor kan jeg ikke gå inn og se hvem som er pålogget og hvem som leser hva lengre?
Kunne det i går- er det noe galt?? :klø seg:

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Hvem er pålogget...
« Svar #1 på: 04 Desember 2006, 18:13:12 »
Jeg og oppdaget det i går, men det er vist for mod. og admin. så vi får ikke kikke noe mer vi..  :icon_idea:

Ragstars

• Gjest
« Svar #2 på: 04 Desember 2006, 18:48:46 »
Skjønner liksom ikke vitsen med at det IKKE skal gå an... :klø seg:
Synes det er greit at jeg kan se hvem som leser og evt. svarer på mine innlegg jeg...
...og hva såkalte "gjester" er inne og leser.

Hvis det er noen som synes dette er ubehagelig, kan de jo bare endre på instillingene sine og sette seg som skjult bruker...

Har jo alltid vært sånn, og er sånn på de fleste forum at man kan se hvem som leser hva...

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04 Desember 2006, 18:50:16 »
Jeg synes også det var litt kjekt å se.. Kanskje noen andre leste noe jeg og ville kikke på.. Men dette var noe vi ikke skulle ha, som bare var blitt en forglemmelse at vi hadde beholdt..

Ulla og August

• Gjest
« Svar #4 på: 04 Desember 2006, 19:08:20 »
Ja det var dumt. Det er flere ganger jeg har forblitt pålogget fordi jeg har sett at noen har lest eller svart på et innlegg jeg er interessert i...

Hvorfor er det forandra?

Ragstars

• Gjest
« Svar #5 på: 04 Desember 2006, 19:14:03 »
kanskje vi skulle hatt en avstemming for forumets medlemmer og sett hva vi ønsket før det evt ble fjernet?

Har tross alt betalt en god del penger for at forumet skal fungere på denne serveren, så jeg føler faktisk at jeg som bruker har en del ting jeg skulle ha sagt jeg og...( Har "donert" ca 800 kr til pengeinnsamlinga/ loddtrekningen, inkl. "medlemsavgift"... :whistling:)

Ulla og August

• Gjest
« Svar #6 på: 04 Desember 2006, 19:20:52 »
Enig.

Faustino

• Gjest
« Svar #7 på: 04 Desember 2006, 22:09:33 »
Enig jeg med.

Ragstars

• Gjest
« Svar #8 på: 04 Desember 2006, 23:25:31 »
...men det hadde jo vært fint om Christine hadde svart i denne tråden og forklart hvorfor??

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 344
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #9 på: 04 Desember 2006, 23:34:40 »
...men det hadde jo vært fint om Christine hadde svart i denne tråden og forklart hvorfor??

er ikke hun på jobb da? tror det .. har ikke sett henne i hele ettermiddag/kveld vertfall
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Ulla og August

• Gjest
« Svar #10 på: 04 Desember 2006, 23:48:21 »
Hun svarer nok når hun får logget seg på  :wink[1]:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05 Desember 2006, 00:52:42 »
Er her nå  :icon_wink:
Ny sjef på jobben så var der en stund lenger i dag, så var det middag osv etterpå :icon_frown:
Personlig har jeg ikke noe imot at dere får se denne siden, men det går litt på privatliv, ikke alle som er like begeistret for at alle skal kunne følge med på absolutt alt de gjør. På endel andre forumtyper er denne siden forbeholdt kun admin for å kunne sjekke IP til folk som er der.

Dere får se alle uleste innlegg og slik via profilen, sjekke innlegg på hvert medlem via profilen deres så det eneste dere ikke får se er hva folk leser uten å svare.
Tar gjerne en avstemming om dette hvis det er ønskelig, uansett vil nok ikke alle bli fornøyd, umulig å få så mange medlemmer fornøyd for vi alle har forskjellig mening om det meste  :wink[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Ragstars

• Gjest
« Svar #12 på: 05 Desember 2006, 00:58:31 »
Tar gjerne en avstemming om dette hvis det er ønskelig, uansett vil nok ikke alle bli fornøyd, umulig å få så mange medlemmer fornøyd for vi alle har forskjellig mening om det meste :wink[1]:
Flott, la oss ha en avstemming!!:icon_smile:
Jeg er iallefall interessert i å se hva andre leser...
Sånn som nå, for eks. har jeg kjedet meg, og det er ingen nye innlegg,men mange pålogga. Greit å se hvilke innlegg de leser...

Som sagt tidligere kan jo de som føler det ubehagelig bare endre seg til skjult bruker :icon_mrgreen: