Skrevet av Emne: Pus som hygger seg i kattedoen!  (Lest 3924 ganger)

Nova

• Gjest
Pus som hygger seg i kattedoen!
« på: 01 Desember 2006, 21:08:38 »
Er det mulig? Nå er det femte gangen jeg leter febrilsk etter Santo, og finner han i kattedoen, liggende, og ser på meg med tilfredse, salige øyne! :icon_rolleyes:

Takk og lov for at jeg fjerner klumper øyeblikkelig etter de har gjort noe, men hvorfor gjør han det? Trodde katter synes det var ekkelt, jeg. Jeg har også en avis på utsiden for å forhindre sandsøl, denne sover han på rett som det er, utefor doen! Han spiser gjerne rett foran doen også han, null problem!  :hjelphvaharjeggjort:

Men han er superrenslig ellers. Han vasker seg hele tiden, også lillemann, og er alltid ren og fin i rumpa.

Han koser seg virkelig oppå den fine, myke sanden. :icon_biggrin:

Nova

• Gjest
SV: Pus som hygger seg i kattedoen!
« Svar #1 på: 01 Desember 2006, 21:12:08 »
Jeg vet han synes det er kjølig og godt inni der, for han har sykt tykk pels, men likevel... :icon_idea:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #2 på: 01 Desember 2006, 21:18:14 »
Merkelig skrue....  :fnis[1]:

Mener å ha lest at noen katter legger seg i kassa si fordi de føler seg trygge der?  :hmmmm:

Nova

• Gjest
« Svar #3 på: 01 Desember 2006, 21:22:26 »
Trygghet har det nok ingenting med å gjøre, for tryggere katt enn denne skal du lete lenge etter  :icon_lol:

Men jeg tror fortsatt på teorien om at det er mørkt og kjølig, for han blir fort varm og hopper ned på gulvet hvis han ligger på pledd for lenge. Han foretrekker kaldt skinn. Men doen liksom?? Skulle tro det ville by ham imot :icon_rolleyes:

Heidi K

• Gjest
« Svar #4 på: 01 Desember 2006, 21:27:36 »
Ser mange puser på utstilling som ligger i doene sine  :fnis[1]:  Og de er det jo hverken tak på eller noe, så de kan jo umulig være så svale?  :fnis[1]:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01 Desember 2006, 21:31:04 »
Jeg passa en katt forrige helg, hun virka ikke redd eller noe.. Men hun fant jeg plutsellig liggende i kattedoen  :morsomt: Jeg flirte for meg selv. Har såklart heller ikke noe bæsj i doen da jeg alltid tar bæsjen etterhvert så det var jo ingen krise, men hallo; doen lissom  :le[1]:

Snodige puser  :jippi[1]:

Nova

• Gjest
« Svar #6 på: 01 Desember 2006, 21:36:32 »
Ser mange puser på utstilling som ligger i doene sine  :fnis[1]:  Og de er det jo hverken tak på eller noe, så de kan jo umulig være så svale?  :fnis[1]:

Jo, kjenn på sanden, den er faktisk kald! ;D

Nova

• Gjest
« Svar #7 på: 01 Desember 2006, 21:37:52 »
Ser mange puser på utstilling som ligger i doene sine 

Der sa du noe!! Kanskje ikke Santo er så unormal likevel?  :humre:

tvb_86

• Gjest
« Svar #8 på: 01 Desember 2006, 21:41:37 »

jeg tror nok jeg vet hva dere mener  :humre:

Heidi K

• Gjest
« Svar #9 på: 01 Desember 2006, 21:43:12 »

Jo, kjenn på sanden, den er faktisk kald! ;D

Pleier ikke å kjenne så mye på sanden etter at den er inne i doen  :hihi[1]:

Nova

• Gjest
« Svar #10 på: 01 Desember 2006, 21:55:40 »
 :le[1]: :le[1]: Nei, det gjør ikke jeg heller!! Men siden jeg har tak over doen og luke, tror jeg ikke sanden endrer seg så mye i temperatur i forhold til i esken!

Heidi da  :hihi[1]:

Heidi K

• Gjest
« Svar #11 på: 01 Desember 2006, 21:59:26 »
 :zbleh:

:icon_lol:  Man har det vel artig  ;D  Men Santo er nok helt normal  :wink[1]:

Nova

• Gjest
« Svar #12 på: 01 Desember 2006, 22:08:20 »
Normal og en smule udelikat...  :hihi[1]: Men så er han jo også mann...  :icon_lol:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #13 på: 02 Desember 2006, 00:41:44 »
Trygghet har det nok ingenting med å gjøre, for tryggere katt enn denne skal du lete lenge etter  :icon_lol:

Men jeg tror fortsatt på teorien om at det er mørkt og kjølig, for han blir fort varm og hopper ned på gulvet hvis han ligger på pledd for lenge. Han foretrekker kaldt skinn. Men doen liksom?? Skulle tro det ville by ham imot :icon_rolleyes:

Jeg trodde ikke at han er utrygg på noe sett og vis, det var bare noe som slo meg at jeg har lest med det samme jeg tenkte på det.  :wink[1]:

Nova

• Gjest
« Svar #14 på: 02 Desember 2006, 01:46:49 »
Jada. Jeg trodde heller ikke at du insinuerte noe, jeg er ikke såå paraniod serru  :biggrin:  :bigarmhug:

Ulla og August

• Gjest
« Svar #15 på: 02 Desember 2006, 02:20:32 »
Mange av kattene oppe på kattehuset til F.O.D ligger også i doene sine. Lurer på hvorfor, men jeg tror det er noe i det Kitzee sier om trygghet... :hmmmm:

Nova

• Gjest
« Svar #16 på: 02 Desember 2006, 09:50:52 »
Han ligger der veldig sjeldent. 5 ganger på 3 uker... Mulig han bare er rar...  :fnis[1]:

Ulla og August

• Gjest
« Svar #17 på: 02 Desember 2006, 13:37:07 »
Ja jeg insinuerer selvsagt ikke at han er utrygg jeg heller, jeg veit jo at han er en skikkelig trygg herremann.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #18 på: 03 Desember 2006, 22:31:29 »
 :morsomt: Avisen er jo enkelt, papir avgir varme, mens sanden er jo kjølig ja, men kanskje det er en blanding av å kjøle seg ned og å kose seg i en hule?  :icon_rolleyes: :fnis[1]:

Nova

• Gjest
« Svar #19 på: 03 Desember 2006, 23:29:51 »
Jepp, det virker sånn ja. :hihi[1]: Tror jeg må få kjøpt en kattehule til de etterhvert. Tenkte jeg skulle se an til etter jul, for da pleier det være sånne deilige tilbud :biggrin: