hEI

når jeg steriliserte lissi fikk jeg beskjed om å la den sitte på til hun skulle ta stingene. jeg hadde body på henne

det gikk fint etterhvert som hun ble vant med det

hvis du følger med pusen kan du jo ta av bodyen litt i blant når du ser hun ikke slikker seg.
her kan du se bilde av lissi : ganske søt : :love:

sånn hadde lissi det da hun var sterilisert: godt tips:

Første natta Lissi skulle være hjemme etter operasjonen lå hun på badet, med varme i gulvet, musikk fra cd og et lite lys på.
Samtidig fikk hun favorittputa si (min pute!!!) som hun ligger med i senga om natta og selvfølgelig en bamse.
Der koste hun seg til neste morgen. Hun våknet og var ganske fortumlet, men dette gikk rimelig fort over, og ca 4 dager etter, hadde hun helt glemt operasjonen og var i fin form og leken som bare det!
Etter 10 dager tok hun stingene sine, og da bodyen skulle av ,ble det jubel i huset

Vi koste oss kjempemye, og Lissi fikk spesial mat under helingen av såret sitt, rekonvalensefor. hills brukte vi og det var det eneste hun spiste de første dagene, våt for. stingene inni gikk bort av seg selv, men hun måtte fjerne de utenpå etter 10 dager, de ble klippet vekk =)
så kos deg med pusen og la den hvile masse på et varmt sted alene, det liker de veldig godt =) lissi fikk masse ro, secret garden musikk var topp

er viktig å la bodyen være på til stingene skal tas så hun ikke får slikket eller revet opp såret så det blir bakterier der