Skrevet av Emne: har en pitteliten pusehistorie!!  (Lest 1136 ganger)

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • Kjønn: Kvinne
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
har en pitteliten pusehistorie!!
« på: 27 November 2006, 21:54:01 »
idag dro jeg på jobb, så kommer en kollega bort til meg å spør om typen min el jeg hadde lagt noe mat ute i et sånn telt vi har bak jobben med masse ting i.
men jeg el typen hadde ikke gjort det. ho sa at ho hadde fulgt etter en katt inn der å så at den halta.. bekymra oss for den begge to. sandra tok den med seg til dyrlegen etter jobben, tror den har det meste av mark og det som er. så ut som den hadde knekt beinet el no, så litt vridd ut. nå er pusen på dyrehospitalet i fredrikstad. håper på å finne et bra hjem til den.. det var en annen kollega av oss som hadde tatt med mat til den. vet ikke om det var gutt el jente.. så den skal ha bodd i det teltet i 6 mnd el no.. så nå skal det henges opp lapper først så vi finner ut om eieren virkelig vil han den tilbake.. blir sinna hvis den eieren har sett at den har vondt å ikke tatt den med  til dyrlegen  :icon_mad: kanskje noen som ikke har så god råd oxo??? :hmmmm: mulig kollegaen min har blitt medlem her. tipsa henne om siden, for ho er oxo veldig glad i dyr!!! godt å legge seg i kveld å vite at den pusen har det varmt og godt inne på dyrehospitalet nå, å slipper å gå ute å være kald natt etter natt. heldigvis lå han oppå setet på trucken på jobben som det er et teppe så han holder varmen litt i hvertfall.. å så kjælen som han er.. skjønner ikke at det kan være villkatt heller  :hmmmm:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
SV: har en pitteliten pusehistorie!!
« Svar #1 på: 27 November 2006, 23:09:40 »
Trist historie. Men godt at dere fikk han til vetrinær og at nå får hjelp.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Marit

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 227
    • Vis profil
    • (N) Sunnaneng's
« Svar #2 på: 28 November 2006, 06:41:01 »
Godt at den lille har fått hjelp, håper at de kan finne et godt hjem til den.
Mvh Marit

"Until one has loved an animal,
a part of one's soul remains unawakened."
Anatole France

Utlogget Mira

• Forumslave katt
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28 November 2006, 14:04:36 »
Merkelig med katter som har gått ute, egentlig.. Her jeg bor, er det alt for mange hjemløse katter, som mattilsynet nå tar seg av.
Disse kattene er som regel veldig tillitsfulle, men det er tydelig at de ikke har noen plass å bo. De er fulla av sår, har midd (flere av dem kan ikke høre pga så mye midd i ørene), og er dehydrerte.
Egentlig burde de frykte mennesker, men i steden tar de kontakt... Nesten som om de skjønner at vi skal hjelpe dem :hmmmm:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28 November 2006, 20:46:31 »
Kjempeflott av dere å hjelpe denne pusen.  :wink[1]:

Utlogget av Jamas (N)

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 65
  • Kassandra og jeg på SWS 2006
    • Vis profil
    • http://www.avjamas.com
« Svar #5 på: 28 November 2006, 21:24:51 »
Uff det er så trist med alle de forvillede kattene rundt i landet vårt. :icon_cry:
Men blir veldig glad hver gang jeg leser en slik historie som denne. :icon_smile_pray:
Iallefall en mindre som går ute, er redd, sulten, tørst og kald.

Purr fra Unni

www.avjamas.com

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #6 på: 30 November 2006, 11:08:38 »
kjempflott at dere harfått hjulpet pusen ihvertfall!!!  :jippi[1]:!! det syntes jeg er flott!!!! håper den får ett godt hjem!!!
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30 November 2006, 19:06:39 »
føles så godt å kunne hjelpe sånne små stakkars pusekatter..  :love: det var visst en hannkatt.. ganske spesiell farge på han egentlig.. det som er er at sandra fra før har oxo mange dyr, men vi har en katt. men hadde vi hatt større plass kunne vi hatt han, men vi bor på 37 kvadrat. vi lover å finne et bra hjem.. så lenge folk vil ta seg av de regner jeg oxo med at de er snille mot de. men er det som er så dumt med å gi bort dyr til folk man ikke kjenner. skinnet kan bedra!!
de trodde han var bitt av et el annet dyr, han skulle vist få noe antibiotika el no å se om det hjalp. hvis ikke må de ta røntgen.