Skrevet av Emne: Rense ører  (Lest 1290 ganger)

Ulla og August

• Gjest
Rense ører
« på: 27 November 2006, 21:44:41 »
Hvordan renser dere ørene på kattene deres? Jeg har aldri gjort det før, men nå har jeg jo fått en med parabolantenner til ører, og man ser helt klart at de trenger en rens. Er det noen av dere som bruker olje? Varmt vann bare?

Heidi K

• Gjest
SV: Rense ører
« Svar #1 på: 27 November 2006, 21:46:15 »
Bruker ørerens for dyr kjøpt på apoteket. Er fra Vetriderm. Har på en bomullsdott og renser de gangene det trengs. Her vasker de mye ørene til hverandre, så går en god stund mellom gangene det trengs  :icon_smile:

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 November 2006, 21:50:10 »
Hvis det bare er ytterst i øret kan du våte en fille, bomull og vaske det av. Men vri den så det ikke renner masse vann nedi. Sitter det derimot langt innover ville jeg gått for sånn ørerens som heidi nevner.

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Kjønn: Kvinne
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #3 på: 27 November 2006, 21:53:41 »
Man tager en annen katt med raspetunge - vips, rene ører!  :fnis[1]:
Parabolantennene blir nok rene når Jesus og Ulla blir ordentlige venner tipper jeg...

JP

• Gjest
« Svar #4 på: 27 November 2006, 21:56:34 »
Her vasker de ører på hverandre hele tiden, men er mye lort inni de lell. Så jeg har også slik ørerens fra dyrebutikken som jeg renser de med  :icon_frown:

Nova

• Gjest
« Svar #5 på: 27 November 2006, 22:41:51 »
Jeg bare fukter et tørkepapir og vrir det opp og tørker ytters i øret. Langt inn bør man ikke gå uansett, og ikke bør det være for vått det man tørker med heller.