Skrevet av Emne: "Tyggeleiken" Milli!  (Lest 2446 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
"Tyggeleiken" Milli!
« på: 27 November 2006, 11:42:37 »
Ho Milli kom ikkje inn i går kveld, så klokka 01.00 i natt bestemte eg meg for å leita etter ho! Fant ho ganske med ein gong, ho satt og "remja" oppe i eit tre. Merkelige greier tenkte eg, ho har no alltid klatra både opp og ned i treet tidligare. Fekk meg ein klatretur midt på natta og oppdaga at ho nok ein gong var full av kliss!

Ho peip ein del då eg tok ho inn, men eg tenkte at ho kanskje berre var redd. Etter ein god vask for å få vekk klisset oppdaga eg at ho ikkje ville å legge vekt på høgre frambeinet sitt! Eg tok ho opp for å undersøke saken, og fant hevelse frå "albogen" (eller kva eg no skal kalle det..he he) og ned til poten. Milli stakkar skreik berre eg var borti beinet. Undersøkte det nærmare og fant små sår under pelsen.  :icon_cry:

Etter ei natt med ytterst lite søvn, tok eg ho med til dyrlegen i dag tidlig. Ho hadde ein temperatur på godt over 40 grader og virka slapp og sliten. Viste seg at det var kattebitt, og at ho då mest sannsynlig har vore borti ein illsint katt. Hadde kun sår på beinet, så såg ut som om ho hadde vore brukt som "tyggeleike" for ein annan katt! :icon_mad: Dyrlegen meinte at det ikkje var noko brudd, men sette ho på antibiotika kur for betennelse.

Stakkars vetla jento mi! Skal jaggu meg bli litt av ein haloy å få i ho antibiotikaen. Fekk ein dæsj og ei sprøyte med smertestillande hjå dyrlegen og e heilt utslitt stakkar! No håper eg berre på at ho blir bra så fort som mulig!   :x-fingre[1]:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
SV: "Tyggeleiken" Milli!
« Svar #1 på: 27 November 2006, 11:55:29 »
Stakkars liten, sikkert skremt opp i treet av den illsinte pusen også  :icon_sad: Håper sårene gror fort og at hun blir bra i foten sin igjen  :icon_frown:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 November 2006, 12:19:51 »
HUffda, stakkar lille Milli  :icon_question:

Håper hun blir fort bra :)

Det var bra du fant henne så pass fort da.

God bedring til Milli  :bigarmhug:

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #3 på: 27 November 2006, 14:07:01 »
Nåmmen, stakkars lita!
 :bigarmhug:

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27 November 2006, 14:16:33 »
Stakkar lita da....fint at du fant henne og tok henne med til dyrlegen... :icon_smile:

Masse god bedring.... :x-fingre[1]:

Utlogget Bemyself

• Meeko, Knerten, Mimzy, Peico og Lissy.
  • Skravlepus 2
  • Takket: 146
    • Vis profil
« Svar #5 på: 27 November 2006, 14:29:42 »
 :crazyII[1]:
Dakar liten...
Håper hun kommer seg fort!

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #6 på: 27 November 2006, 15:09:32 »
Tusen takk fø at de tenke på vetla prinsesso mi!  :bigarmhug:

Det var bra du fant henne så pass fort da.

E slett ikkje vanskelig å finna når ho e ute heldigvis! Har lært seg å holda seg i hagen og resten av området rundt huset heldigvis! E ein litt engstelig liten pus, så ho våga seg ikkje ut på nåkke store eventyr...endå... :biggrin:

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
    • Vis profil
« Svar #7 på: 27 November 2006, 18:45:55 »
Stakars lita ikke rart hun ble sittene oppi treet da. Var jo godt at hun svarte deg når du ropte. God bedring til pusen  :icon_sad:

Utlogget RenateW

• Super avhengig pus
  • Takket: 78
  • Ælske kjæresten min, beibin og pusekattan minj <3
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27 November 2006, 19:10:23 »
 :icon_sad:
Det er bra Milli har så snill og omsorgsfull matmor som kommer ut og klatrer i trær for henne om natta.
Ska se at hun blir frisk og rask igjen når hun har fått antibiotika. Og du skal se at hun gjemmer seg godt om hun treffer på denne sinnapusen igjen.

God bedring Milli!  :x-fingre[1]:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #9 på: 27 November 2006, 20:48:14 »
Men stakkar Milli da. Ikke greit å bli utsatt for å være andres tyggeleike... God bedring.  :icon_sad:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28 November 2006, 10:25:13 »
:icon_sad:
Det er bra Milli har så snill og omsorgsfull matmor som kommer ut og klatrer i trær for henne om natta.
Ska se at hun blir frisk og rask igjen når hun har fått antibiotika. Og du skal se at hun gjemmer seg godt om hun treffer på denne sinnapusen igjen.

Skulle no egentlig berre mangla! Stakkars vetla prinsesso mi remja jo så sårt! Måtte jo opp å trøsta ho!  :icon_sad:
Men gladnyheter har eg i allefall! I dag tidlig når eg våkna virka jento myyyyykje piggare. Ho spiste og drakk godt, gjekk mykje bedre på foten og ville tilogmed leike litt! Antibiotikaen sug ho omtrent i seg frå sprøyta, så det e jo litt greit også! E også kjekt at ho ikkje masar på å få komme ut, for det hadde eg nok ikkje turt endå! :icon_razz: Ser ut til å gå veldig bra detta her! :jippi[1]:

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28 November 2006, 10:33:40 »
Stakars lille pusen!
Masse god bedring klemmer fra meg!  :bigarmhug:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #12 på: 28 November 2006, 10:44:59 »
Sakkars Milli :icon_sad:

Godt Millie har en så omsårgsfull mamma som tok den turen og lette etter hun, er ikke alle som er like flinke til det.

Ønsker Milli riktig god bedring og her kommer klem fra 5 katter og matmor :bigarmhug:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Ulla og August

• Gjest
« Svar #13 på: 28 November 2006, 10:57:01 »
Stakkars liten Milli! Håper det bare var en streifende katt som ikke kommer tilbake, så dette ikke skjer igjen.

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28 November 2006, 15:21:39 »
Det var bra at du gikk ut og leita etter henne. Du kjenner henne vel såpass at du skjønte at det var noe som ikke stemte når hun ikke var kommet inn ennå klokken 01.00.

Hun får ha god bedring og så kan hun være glad at hun nar en slik matmor som deg.

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #15 på: 29 November 2006, 09:04:42 »
Det var bra at du gikk ut og leita etter henne. Du kjenner henne vel såpass at du skjønte at det var noe som ikke stemte når hun ikke var kommet inn ennå klokken 01.00.

Jepp! Ho er aldri langt vekke, og pleier å komme springande så snart eg åpnar et vindu eller døra. Dessuten er ho alltid inne til ca. kl 22.00, hvis det ikkje er noko spesielt gøy ute då! Var litt småbekymra der eit par timar, men heldigvis ser det ut til at alt skal gå bra no!  :jippi[1]: