Skrevet av Emne: Uregistrerte innlegg  (Lest 2006 ganger)

Ulla og August

• Gjest
Uregistrerte innlegg
« på: 25 November 2006, 20:36:03 »
Nå har det skjedd så mange ganger at jeg oppdager at innlegget jeg skriver ikke kommer med i tråden etter jeg har trykket Legg til innlegg som vanlig. Hvorfor skjer det? Er det noen andre som opplever det?

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Uregistrerte innlegg
« Svar #1 på: 25 November 2006, 20:47:07 »
Du har ikke fått opp sånn at noen har skrevet noe i mellomtiden uten at du har lagt merke til det da? Da blir ikke innlegget lagt inn.. har gått glipp av det et par ganger selv  :icon_neutral:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Ulla og August

• Gjest
« Svar #2 på: 25 November 2006, 20:47:25 »
Nei det er noe helt anna.

Ragstars

• Gjest
« Svar #3 på: 25 November 2006, 20:57:17 »
Har skjedd flere ganger med meg også, men ikke så ofte tter at vi byttet til annen server...
Men det skjer...og det er ordentlig irriterende , iallefall hvis man har skrevet et langt innlegg :whistling:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25 November 2006, 21:09:57 »
Har aldri opplevd dette selv, kun at når noen har skrevet innlegg før meg må jeg trykke legg til innlegg en gang til.
Lurt å kopiere et langt innlegg før man klikker ok om man opplever at noe sånt skjer. så slipper man å skrive det på ny.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net