Må stille noen spørsmål jeg, hehe.
- Til helga henter jeg en 12 uker gammel kattunge fra broren min, som jeg skal passe på til eiern kommer og henter han hos meg. Jeg har 2 hannkatter fra før (kastrert). Har spurt om det før tror jeg, men er det noe jeg burde tenke på?
Bilde av Oliver:

- Jeg har akkurat kastrert minstemann av kattene mine, så jeg har egentlig ikke noen grunn til å holde dem inne lenger. Til nå har jeg vært ute og luftet de noen timer i uka, uten bånd, men i oppsyn av meg. Nå burde jeg egentlig begynne å slippe de ut. Jeg bor i et stille boligområde, med et godt stykke til noen stor vei. Det er en del andre katter i nabolaget, også hunder. Problemet er at jeg bor i 3. etasje og kan ikke høre om kattene vil inn. De har heller ikke mulighet til å klatre inn noe vindu. De kunne forsåvidt gått inn døra nede (de andre som bor i gangen har ingenting imot det) men den døra er som regel lukket.
Jeg er også redd for at de skal bli påkjørt, gå seg vil, bli kidnappet eller skadet på noe måte (er litt paranoid tror jeg). Men jeg burde vel egentlig slippe de ut?
Noen som har noen tips eller meninger om dette? Er det dumt å fortsette som jeg gjør?
Er det dumt å slippe de ut?
Hvis jeg slipper de ut, vil jeg helst gjøre det når jeg er hjemme, og ikke om natta.