hva??? ble folk sinte.. nei bare fortsett
dette er superviktig informasjon!
Saken var den at jeg laa ut en tråd her inne som het " Leveringsklar kattunge kampanje"
Hvor jeg og flere andre også på et annet forum sendte mailer til de som annonserte kattunger under 12 uker gamle.
Vi startet med å skrive:
"Hei!
Ville gjerne gi dere litt viktig informasjon ang. å gi bort kattunger".
(Så linket vi til overnevnte linker og diverse andre linker)
Avsluttet med:
"Lykke til med de små nøstene.
Vennlig hilsen" ...og så navn.
Det var mange her inne som ville være med på denne kampanjen, noe jeg satte stoooor pris på, og som var kjempeflott!!
Følte virkelig at vi nådde frem til mange!
Fikk flest positive tilbakemeldinger, som: Tusen takk for opplysningene, vi var faktisk ikke klar over at kattungene måtte være 12 uker. Vi har via andre hørt at 8 uker var OK. Takk for nyttige linker :icon_mrgreen:
Vi fikk også en del negative svar som: Hva er det du tror du er som spammer innboksen min med slike mailer...Dra til ***** :icon_mrgreen:
Vi utarbeidet sammen her inne på forumet en fellesmail som vi sendte på vegne av oss på Katteprat og Dyrenett.
Helt til Christine hadde fått trusler om at forumet skulle stenges hvis vi fortsatte- mye hadde vel å gjøre med at denne tråden inneholdt diskusjoner om horrible annonser som omhandletomplassering av kattunger helt ned i 4 ukers alderen.
Synes at det er en fin ting å sende slike opplysningsmailer jeg, og jeg står for det jeg skriver.
Etter at tråden ble slettet sluttet vel folk å skrive opplysningsmailene.