Skrevet av Emne: Katteregisteret  (Lest 1026 ganger)

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • Kjønn: Kvinne
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
Katteregisteret
« på: 22 November 2006, 08:48:37 »
Ludde ble øremerket for ca to måneder siden. Han har fortsatt ikke kommet inn i registeret på dyrebeskyttelsen. I går ringte jeg dyrlegen. Papirene var sendt derifra to dager etter øremerkingen. De ga meg nummeret til de som styrer dette registeret. Der fikk jeg vite at han kom til å bli lagt inn i løpet av noen uker.   !!!! ?!?! NOEN UKER? Er ikke sju uker mer enn lenge nok?
Han sa at de hadde 3.000 skjemaer på vent for innlegging.
Men da burde de vel kanskje ha bedt om litt ekstra hjelp? Kunne ikke for eksempel dyreklinikkene ha lagt inn dette direkte eller noe?
Jeg bare synes dette gikk frytelig tregt... :rules:

tvb_86

• Gjest
SV: Katteregisteret
« Svar #1 på: 22 November 2006, 15:25:20 »
hei hei. jeg har samme "problem" det er ikke inne enda der for lissi og hun ble øremerket i august! så ting tar tid. skal sende en mail inn dit og spørre om de har mottatt registereringen fra dyrlegen jeg.  jeg synes det er for dårlig jeg også, fordi at det er liksom mye mer hjelp om nummeret står der. men som sagt.lurer på hva som har skjedd med mitt..  :hmmmm:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22 November 2006, 15:29:41 »
Skjer flere ganger at det ikke blir registrert dessverre, enten fordi veterinærene glemmer å sende inn, det forsvinner i posten, eller andre ting som skjer.
Det jeg har gjort er å sende DB en mail, og da retter de det opp i løpet av en uke ca  :wink[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22 November 2006, 15:43:31 »
Jeg sendte mail til DB for ca tre uker siden. Ingenting har skjedd, og jeg har ikke fått noen tilbakemelding fra dem heller.