Skrevet av Emne: Trådløst nettverk  (Lest 1042 ganger)

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Trådløst nettverk
« på: 21 November 2006, 23:34:47 »
noen som har peiling på dette? vi har nettopp fått det sikret nå med kode og sånt,men får det ikke til å virke. har drevet å søkt etter det  i hele dag,men det kobler seg ikke på. så kanskje jeg er på feil sted og skriver kode og sånn tenkte jeg. nå bruker jeg nettet via tvn å det er noe dritt hehe. det funker jo så bra oppe hos huseier, og da syns jeg jo det er veldig rart at vi ikke får det til her liksom.
« Siste redigering: 21 November 2006, 23:36:29 av Tamlin »

Heidi K

• Gjest
SV: Trådløst nettverk
« Svar #1 på: 21 November 2006, 23:38:18 »
Deler dere med husvert eller har dere eget?

Kan hende modemet trenger å restartes og dobbeltsjekk at pc'en din har fått riktig passord til det nettverket du har valgt.

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22 November 2006, 00:05:59 »
vi deler med huseier ja og fått passord derfra. har ikke modem, man har vel ikke det når d er bredbånd? blir gal  av jeg ikke får det til. har rotet i innstillingene å gjort alt som går men får det ikke til snufs hehe. jeg vil ha internett tilbake

Heidi K

• Gjest
« Svar #3 på: 22 November 2006, 00:08:29 »
Jeg mente router. Den må sikkert restartes. Det har den ikke vondt av uansett en gang i blandt.  :icon_smile:

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22 November 2006, 00:12:19 »
Har samme problemet selv. Det er flere som har sett på det men finner ikke ut hva som er problemet  :icon_neutral:
Jeg deler det ikke med noen.

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22 November 2006, 00:21:22 »
Okei, da må jeg spørre huseier i morgen om han kan restarte den,for den er hos han.
gud jeg hater å bruke tvn sååå tungvint hehe. Men hvorfor funka det med en gang hos han da?
urettferdig buhu hehe

Heidi K

• Gjest
« Svar #6 på: 22 November 2006, 00:33:15 »
Sånn var det her også når vi hadde gjennom huseier. Dems nett funka og vi kom nesten aldri på nett. Vi kunne ikke buse inn der hver dag heller å be de restarte liksom.

Så vi kjøpte egen linje vi  :fnis[1]:

Utlogget FreakyGhost

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 71
  • leve ennå=)
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22 November 2006, 01:02:21 »
det huseieren gjorde her når jeg flyttet inn var at han tok med seg den trådlause greien og gjorde noe på hans sin data. så det funket fint med en gang da :icon_smile: men det er sikkert det så huseieren må gjøre hos deg og kanskje :klø seg:

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22 November 2006, 16:36:29 »
Vi skal ut å kjøpe nettverkskabel i dagog plugge rett i boksen for da har vi også stabilt nett.
Finner ikke ut av hvorfor det ikke fungerer nemlig. Men her kan vi ikke ha egen linje, for det er ikke lagtt inn noen tlflinje i huset. så da måtte de gravd opp hele greiene her og det er huseier ikke interessert i,men nå håper jeg det ordner seg med den kabelen.

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #9 på: 22 November 2006, 16:49:15 »
Man trenger ikke ha telefonlinje inn til huset for å få internett lengre!  :wink[1]:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
    • Vis profil
« Svar #10 på: 22 November 2006, 20:34:35 »
Nå er det i orden  :biggrin: Endelig hehe. Men om en ikke må ha tlflinje i huset så må en betale ekstra for alt og det er kjedelig.