Skrevet av Emne: Knurrer kattene deres?  (Lest 6824 ganger)

tvb_86

• Gjest
Knurrer kattene deres?
« på: 21 November 2006, 10:29:12 »
Da vi kom hjem fra dyrlegen med Lissi forrige uke må jeg si jeg lurte litt på hva som var med meg hjem.
Hun satt i buret sitt på venterommet til jeg skulle betale. Da kom det en liten hund inn og dama holdt han i bånd langt unna Lissi.
Så begynte det å knurre.. høy knurring.. dama trodde det var hunden, så han fikk gjennomgå  :whistling: så tok jeg hodet ned til buret og det var LISSI  :le[1]: hun knurret som ei bikkje!!!! høyt og skikkelig knurring. dette hadde hun også gjort til en av hundene hun var sammen med da hun "overnattet" hos dyrlegen to dager. hun hadde hørt han ene knurret og hun hadde knurret tilbake sa dyrlegen. til en av hundene. de hadde sett rart på henne hehehe
så jeg lurer jo... har jeg hund eller katt? eller begge deler?  :humre:
noen som har sånne katter som jeg har ?  :hmmmm:

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
SV: Knurrer kattene deres?
« Svar #1 på: 21 November 2006, 10:31:35 »
Hihi, artig historie. Mine 2 knurrer hvertfall. Nå har jeg broren til den ene katten min på besøk, så nå er det knurring nesten hele tida hjemme. Og hvesing hvis de kommer for nærme. Tror de knurrer mest fordi de er redde. Er nok helt normalt!

tvb_86

• Gjest
« Svar #2 på: 21 November 2006, 10:33:10 »
 :humre: så morsomt. da er det flere av dem da men likevel det er jo utrolig rart å høre på. den knurringa! aldri hørt den på henne før .er liksom noe som jeg forbinder med hunder det hehe.. ja hun var nok redd. men hun har knurret til meg å heheheh :le[1]:

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
« Svar #3 på: 21 November 2006, 10:39:45 »
Minstepusen min knurrer noen ganger når Mjauritz har vært ute en stund. Sikkert fordi han lukter fremmed, hehe.

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Takket: 86
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #4 på: 21 November 2006, 11:09:47 »
Her knurres det når kattene leker sammen
...og hvis en av kattene har noe godt å spise som den ikke vil dele med de andre! :sjokolade:

tvb_86

• Gjest
« Svar #5 på: 21 November 2006, 11:41:51 »
 :le[1]: jeg må le jeg altså.. så rare og søte de er  :jippi[1]:

Ulla og August

• Gjest
« Svar #6 på: 21 November 2006, 12:24:28 »
Det er helt vanlig at katter knurrer ja. Det knurres når de er sinte på hverandre eller når de leker.

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #7 på: 21 November 2006, 12:25:07 »
Har aldri hørt at Brututs eller Lotta har knurra før, men i går hadde jeg kjøpt et par småleker til de (en pelskule med fjær på) og Brutus digga de over alt på denne jord, og han knurra skikkelig når han lå der med kula i munn hihi....det er så stilig å høre på  :fnis[1]:

Lotta holdt seg pent og pyntlig unna da...(jeg kjøpte jo en til hver, men det er rart med det, de skal alltid ha den samme leka..)... :biggrin:

tvb_86

• Gjest
« Svar #8 på: 21 November 2006, 12:39:37 »
 :humre: så artige historier . jeg synes bare det var litt snålt liksom.. hun har aldri gjort det før.. når skal hun begynne bjeffe liksom

Faustino

• Gjest
« Svar #9 på: 21 November 2006, 14:58:16 »
Chisisi her knurrer når han spiser,om det er snacks eller tørrfor,han knurrer når han vil ha en leke i fred,eller inbilder seg at dem andre skal ta den fra han...hehe,dem tør jo ikke det.
Han knurrer når han løper rundt med et tørket appelsin skall eller en druestilk,eller en fleece sokk han har lagt all sin elsk på.

Faustino kan knurre mens han løper etter Chisisi  :hihi[1]:
« Siste redigering: 21 November 2006, 15:01:04 av Faustino »

Ulla og August

• Gjest
« Svar #10 på: 21 November 2006, 15:02:09 »
 :fnis[1]:

Utlogget Maybe

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 77
    • Vis profil
« Svar #11 på: 21 November 2006, 15:02:42 »
Bella også knurrer skikkelig. Men hun gjør det desverre når de andre kattene her nærmer seg. Tenk at det skal være så vannskelig å bli venner. Jenter er sære vesen altså. :icon_neutral: :fnis[1]:
Stolt slave til to maine coon og tre huspuser.

Faustino

• Gjest
« Svar #12 på: 21 November 2006, 15:08:58 »
Jeg hadde en veldig snill knurre katt i forrige kullet også.
Killer Loop,min busekatt.
Han er sånn en utrolig føyelig og tøyelig katt som elsket action enormt.
Men han knurret noe inn i nåden. Dem andre kattene turde nesten ikke spise ved siden av han.
Når han spiste feks kylling så ble det ca nameknurrenammeknurre   :fnis[1]:
Da kjøper av Valetino kom for å hente han,så ble hun sjarmert i senk av Decibell,hun lå nesten nede på gulvet for å fotografere,da fikk Killer Loop se kamera snora.... KNURRRRRRRR. " Å,guri,så skummel,jeg er glad ikke Valentino er sånn.Valentino,sånn må du aldri begynne med"  :icon_lol:

Men savner Killer Loop jeg,han spankulerte inn på hotellrommet i Kr.sand å hilse på sin nye avlshann kamerat og fikk en pappa på flekken. Der var det noe så enormt selvtillitt at jeg ikke har sett maken  :love:

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #13 på: 21 November 2006, 15:41:10 »
hehe... :morsomt:

her så knurrer 2 av pusene mine....

Frøya knurrer når hun er lei av maset ifra de lekne andre og snoopy knurrer når han har leke i munnen, den er hans liksom!!!
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Ulla og August

• Gjest
« Svar #14 på: 21 November 2006, 18:18:14 »
Hihi, i sta fikk kattene kylling, og du skulle hørt som Jesus knurra. Han var helt vill i blikket og ga streng beskjed om at denne kyllingen var kun hans! Kjempemorsomt!

tvb_86

• Gjest
« Svar #15 på: 21 November 2006, 19:09:45 »
 :le[1]: :le[1]: åå så morsomt. nå blir det snart ei bok med knurre historier  :humre:

Heidi K

• Gjest
« Svar #16 på: 21 November 2006, 19:41:37 »
Sivert knurrer. Tviler på at noen tror jeg har katt  :whistling:

Han elsker å leke med kosedyrene sine og leker apport og sier ifra at disse er mine  :hihi[1]:  Han er en kjempesnill gutt uten ett eneste vondt ben i kroppen  :love:

Kismet

• Gjest
« Svar #17 på: 21 November 2006, 20:45:05 »
Jepp.
Jeg har en som blir helt vill og gal av raseri om andre katter spaserer forbi utafor porten her, og han knurrer som en vill tiger.

Den ber bedagelige knurrer også, men det skal MYE til.

Utlogget Hope

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 105
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21 November 2006, 20:46:29 »
Oliver knurrer om han får noen god mat eller det er leke han vil ha for seg selv.

Utlogget Pernille

• Fin pus
  • Takket: 5
  • Milo
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21 November 2006, 20:46:53 »
Hehe, ja.. Milo knurrer noen ganger!

Når han får nye leker.. gjerne med pels på.. så blir han veldig eiesyk!!  MIN, MIN, MIN!! ... og så knurrer han hvis jeg nærmer meg...  :fnis[1]:

En annen gang hadde han klart å rive ned pelsmusa som hang på klorestativet.. og han var tydeligvis stolt over det! For ikke tale om at jeg skulle få ta den fra han!  Og da knurret han og freste til meg med musa i munnen.. og slo etter meg med klørne ute..  Og jeg terget han.. prøvde å ta musa fra han.. dere skulle ha sett hvor forbannet han ble! Jeg ble nesten litt redd! Den musa hadde han sannelig jobbet for!

En gang hadde vi gjester på besøk.. og Milo hang som vanlig rundt matbordet i håp om at han skulle få en godbit.. Gjesten var ikke helt oppmerksom på katta.. og vips så hadde Milo stjelt halve biffen hans..  :icon_lol:  Vi ville jo ikke at Milo skulle spise den store kjøttbiten så vi prøvde å ta den fra han.. Men neida.. Milo ville ha den for seg selv og knurret og freste om hverandre..  han sprang under sofaen med den halvspiste biffen..   :hihi[1]:  Stakkars gjesten ble vel neppe så mett vil jeg tro   :humre: