Skrevet av Emne: Ekstremsport  (Lest 1002 ganger)

Utlogget Malin

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
Ekstremsport
« på: 20 November 2006, 18:55:09 »
Katta mi er litt tullete tror jeg, ho hopper ned fra den 5 meter høye væranda`n vår når ho jakter på fuglene hær omkring!
Er dette smart tror du?
Vil gjerne høre hva dere synes jeg burde gjøre?
//Malin

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
SV: Ekstremsport
« Svar #1 på: 20 November 2006, 19:00:06 »
Fem meter høres ganske høyt ut. Det vil nok gå bra i det fleste tilfeller, men plutselig en dag kan katten lande forkjært, og skade seg. Så jeg ville i alle fall forsøkt det jeg kunne for å unngå at katten får muligheten til å hoppe fra verandaen. :icon_wink:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20 November 2006, 21:03:35 »
5 meter synes jeg høres rimelig høyt ut   :icon_eek: så jeg ville nok sikret verandaen med netting eller noe for å unngå at katten hopper ned derifra.   :icon_smile:
« Siste redigering: 20 November 2006, 21:10:14 av Kitziee »

Utlogget Mathea

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 37
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20 November 2006, 21:09:17 »
Huff,det høres fælt ut.. Er pusen innekatt til vanlig? dersom ville jeg også ha sikret verandan..
Mathea :)

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22 November 2006, 20:54:48 »
5 meter huff ja det hørtes skummelt ut. Da lusa var liten så var han med opp til svigers og lekte med ei mus. Å der er det trapper hvor det er hull i mellom hvert trinn og det øverste så er det sikkert 2meter ned til gulvet under. Han var ikke gamle pusen under 1 år å han var så ivrig at han tenkte seg ikke om da musa fløy gjennom der at han bare hoppa etter. Jeg fikk jo nesten hjerte i halsen, men det gikk heldigvis bra.

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22 November 2006, 21:34:03 »
huff ja, jeg fikk hjerteklapp når jeg så katten hadde hoppet ned fra en kant som går langs trappa. det var 3 meter.. å rett ned på fliser.. da var jeg redd ass.. men vi tok forskjellige steder på kroppen på han å kjente om han hadde vondt etterpå.. men han gikk helt vanlig.. tyda på at det gikk bra DENNE GANGEN!! huff, håper jeg slipper å se det en gang til!!  :icon_smile_pray: