Skrevet av Emne: Hva irriterer deg  (Lest 3253 ganger)

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hva irriterer deg
« på: 20 November 2006, 15:48:52 »
Altså ting som katten gjør som irriterer deg  :fnis[1]:

Jeg kommer bare på en foreløpig og det er Lusa. nesten hver gang vi skal løfte han opp så klorer han seg fast i ting og gjør seg steintung og nekter å slippe så det hender vi løfter opp lusa og en helt håndkle eller no.  Det er liksom så fort det er noe i nærheten han kan slenge labbene sine ut mot så gjør han det.
Så det er jo bare så koselig når det kun er gulv i nærheten for da får han det ikke til  :fnis[1]:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Hva irriterer deg
« Svar #1 på: 20 November 2006, 15:57:27 »
At Sabrina løper vekk hver gang vi kommer i nærheten  :skjelveleppe:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Nova

• Gjest
« Svar #2 på: 20 November 2006, 15:58:47 »
Det eneste må være at Santo setter seg på rumpa i vinduet og fekter med orkidéen min så alle knoppene fyker til alle kanter :le[1]:
« Siste redigering: 20 November 2006, 16:23:24 av Nova »

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20 November 2006, 15:59:57 »
Jeg har et par bøller i huset  :fnis[1]: hihi men de er jo egentlig bare søte! De vil alltid være i samme rom som oss, så om det er en dør i mellom gjelder det å klore seg gjennom! (Men nå skal det sies at om de ikke får respons gir de seg etter en liten stund, er bare litt irriterende når man prøver å sove. hehe)
Også småbiter Wilma litt. Ikke hardt og ikke mye. Litt kosebiting når man klapper henne. Men er jo irriterende nok. hehe..

Ellers er de to skjønne små!

Ragstars

• Gjest
« Svar #4 på: 20 November 2006, 16:06:05 »
Det eneste må være at Santo setter seg på rumpa i vinduet og fekter med oridéen min så alle knoppene fyker til alle kanter :le[1]:
Har du rumper i vinduet du?? :le[1]: :le[1]:

Ulla og August

• Gjest
« Svar #5 på: 20 November 2006, 16:07:58 »
Jeg synes det er litt irriterende når Ulla løper unna hvis jeg går rundt i leiligheten og hun ikke sitter eller ligger på noe. Men det skjer bare sjeldnere og sjeldnere. Ellers er det ingenting som er irriterende, bare søtt. Jeg forguder jo Ulla!
Jesus har jo akkurat kommet, det hadde vært noe galt om jeg hadde funnet noe jeg syns var irriterende allerede  :morsomt:

Utlogget Aniscat

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 17
    • Vis profil
    • http://home.online.no/~mmera/
« Svar #6 på: 20 November 2006, 16:22:02 »
At Cleopatra skal sove på hoften min eller på skulderen :icon_frown:
Jeg vugger henne vekk, men hun gjør det en. to, tre.................. ti tolv ganger før jeg skubber henne ned på gulvet :engelsåklart:
« Siste redigering: 20 November 2006, 16:33:53 av Aniscat »

Utlogget Annitæ

• 25 år, Sarpsborg
  • Sjefskatt
  • *
  • Takket: 19
  • <3 Kiara og Alano <3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20 November 2006, 16:33:06 »
Jeg har rom nede i kjelleren, der det er peis og der har jeg jo litt forskjellige ting som lysestaker og no pynt da, og i natt så fant Kiara ut at ho skulle rive ned det meste som står oppå den peisen, og det bråket så sinnsykt. Og det er det som irriterer meg ved ho, at så fort det er noe som ligger som ho bare kan ta poten sin og gjøre så det faller med et brak i bakken, så gjør ho det. Ingenting som er knust enda... takk for vegg til vegg teppe   :le[1]:

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20 November 2006, 16:35:35 »
At Nasse spiser på alle blomstene...  :icon_neutral: Så derfor har vi ingen blomster i huset lengre..  :icon_frown:

tvb_86

• Gjest
« Svar #9 på: 20 November 2006, 16:38:13 »
At Lissi klorer på sofaen, klatrer på spisebordet, spiser planter, graver i potter, ikke hører når mamma skriker,  sparker sand utafor kassa si når hun har vært på do. og drar sokker og doruller utover gulvet. det er papir i hele stua  :humre:

Utlogget Katrine

• Skravlepus 4
  • Takket: 329
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20 November 2006, 17:08:04 »
Hmmm...det jeg kan irritere meg litt over til tider er at de alltid er mega hypre når jeg er sliten og har lyst til å slappe av...de kan liksom ligge å sove og bare være helt avslappa, men så fort jeg legger meg ned eller skal se på tv så er de i full gang altså.... :fnis[1]:

Men ellers så er de så snille og greie som bare det her... :love: :love:

Utlogget Niquex2

• Fin pus
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20 November 2006, 17:16:25 »
Nero er irriterende på morgenen, rundt 6-7. Da begynner han å bite på alt som bråker.Selv om vinduet på soverommet er åpent så han kan løpe ut  :icon_neutral:
**It's better to wear furry slippers than carpeting the whole world**

Kismet

• Gjest
« Svar #12 på: 20 November 2006, 17:40:37 »
At Günther absolutt skal okkupere fanget mitt og STÅ på fanget og daske halen i ansiktet mitt mens jeg spiser frokost klokka kvart over fem om mårran....

Utlogget cicca

• Fin pus
  • Takket: 16
  • -ceclie
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20 November 2006, 20:41:10 »
 :le[1]:

Så utrolig artig det var å lese detta!  :hihi[1]:

Hmm.. Det som irriterer meg er at Tex har en sånn greie at han bare MÅ krype under ting og derretter løpe rundt med tingen på hue!
Som for eksempel dørmatta! KJEMPEGØY å løpe fram og tilbake med med på hodet! Og esker! Alt han kommer under og får plassert på toppen skal han løpe rundt med på hodet!  :klø seg:

Egentlig er det jo bare hysterisk teit og se på, men kan faktisk blil irriterende, særlig når jula nærmer seg og juletreet kommer opp! Og duken under juletreet! Den MÅ man jo bare få opp på hodet for å løpe rundt med! Om treet vælver spiller ingen rolle...  :icon_twisted:

Ellers så er det jakting på tær under dyna til de som sover!! Det er en utbredt sport her i huset som kattene har stor glede av! Og da klorer de seg virkelig fast og! Kan jo ikke la tærne komme unna! Om mor blir sint?? JAH, kjempegøy!  :icon_neutral:

Og sist, men ikke minst... Alle halvspiste mus og fugler og ormer som ligger rundt i huset... Ikke særlig delikat og plukke opp invollene.. usj.. En smule irriterende! :)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20 November 2006, 21:06:04 »
At Tuva setter seg ned og bajser rett ved siden av dokassen rett etter hun har vært oppi kassa for å tisse.   :icon_mad:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #15 på: 20 November 2006, 21:50:19 »
 :icon_biggrin: :morsomt: Shakira tygger på alt som heter planter, så nå har jeg kun 2 1/2 grønne planter igjen.. null blomster. Her har vi måttet skiftet til plastkule-planter som jeg bare setter oppi krukkene...

Ozzy rister på halen hele tiden, uansett hvor kastrert han er og hvor lite han greier å sprute, for det klarer han ikke. Han har en tendens til å være stygg med Shakira også, skal springe etter henne og "banke" henne. Og så må han aaaalltid stikke ræva oppi trynet mitt..  :ad[1]: Og så at han må sitte oppi vinduskarmen og håre til de dyre og lyse gardinene mine...  :icon_mad: Han graver heller aldri over bajsen sin.. Æta..  :crazyII[1]:

Faramir gjør vel ikke så veldig mye som jeg irriterer meg over tror jeg, eneste at han alltid skal opp på bordet jeg sitter ved, for å kose. Det har de faktisk begynt med alle tre, blitt skikkelige bord-oster!!!  :n010[1]: :icon_question:

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #16 på: 21 November 2006, 05:41:31 »
Tchibi tisser...  :crazyII[1]:

Rocky maser noe helt infernalskt! Etter boksmat, den bortskjemte drittungen..
Også blir han aaaaldri færdig med å skrape i doen. Skraper oppover veggene inni doen..  ::)

Amalthea graver ut sand fra sandkassen, plager Rocky når han er på do, og hopper opp på ryggen min med syylskarpe klør når jeg står og pusser tenner...

Men akkurat nå ligger alle tre på hver sinn plass, sammenkrøllet, og sover.
Er da vel ikke mulig å irritere seg over såppas nyydelig skapninger vel??  :engelsåklart:

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21 November 2006, 11:09:30 »
At ho Milli alltid roter seg borti noko når ho er ute og kjem inn med pelsen full av kliss! Og ska ho då vaskast, må ho sitte på skuldrene mine inne i dusjen! Dvs. meg fullt påkledd i dusjen med ho på skuldrene! 
 :le[1]:
Og når ho er ferdig i kassen, så skraper ho og hiv sanden ut døra på kattetoalettet! Ka e då vitsen med dør?  :icon_biggrin:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21 November 2006, 12:39:46 »
Irriterer...på natten når de begynner å klore på skapdørene, guri for en ekkel lyd. Så slipper jeg de ut av rommet og når jeg er i senga,så gjør de det samme på soveromsdøra :crazyII[1]:

Zita skal på død og liv stikke de stive værhåra sine opp i ansiktet mitt om morran.
Gucci tisser utenfor kassen,dvs hun sitter oppi,men med rompa så langt ut at det renner på gulvet istedet for oppi. Når vi skal løfte henne blir hun stiv som en stokk,spriker med beina alle veier og henger seg fast i alt innen rekkevidde.

Iso..tisser inne på trass,når han ikke får være med oss ut på tur, og når han skal starte å bjeffe kl 5,fordi han innbiller seg at han hører noe utenfor.

Utlogget Mira

• Forumslave katt
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21 November 2006, 18:29:10 »
Har jo tidligere lagt ut en tråd om Minus som alltid skal vaske :crazyII[1]:
Han er jo bare skjønn, men noen ganger kan det bli litt vel mye! Hvis du gir han fri tilgang på handa di, kan han slikke på den til den er helt skrukkete...  :hihi[1]:
Nytter ikke å kose med han, uten at han kommer med tunga!!

Eddie, katten til mamma (jeg og Minus bor sammen med de nå) han hopper opp på bord og benker så fort han får sjans... Mamma må legge brødet i en skuff hver kveld, og for noen dager siden, klorte han fram noe mat som lå i aluminiumsfolie :icon_eek: