Skrevet av Emne: Pusene på ferie!  (Lest 686 ganger)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Pusene på ferie!
« på: 18 Juli 2005, 11:24:06 »
Noen husker kanskje at jeg for en liten stund siden spurte om jeg burde ta med kattene på ferie? Vel, det gjorde jeg og det gikk kjempefint!
Vi var på en campingplass i Kragerø og kattene var ute i bånd. Det var andre katter der også, som de hilste på. Jeg turte ikke å slippe dem løse, i tilfelle de ble borte. Selv om det var mange katteeiere som gjorde det.
De storkoste seg skikkelig med å løpe rundt i gresset hele dagen :)
Om natten sov de i bilen, med sota ruter og lufting. Det gikk kjempefint!

Turen fram og tilbake (3 timer) gikk også veldig fint. De syns det var litt kjedelig på turen ned, men tilbake sov de nesten hele veien ;)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Pusene på ferie!
« Svar #1 på: 18 Juli 2005, 11:28:30 »
Vi var også på en campingplass der de luftet kattene i bånd, et langt tau hadde de festet til campingvognen og katteselen :thumbsup: ( stripete pus ) Så også en rød katt i et vindu på en campjngvogn hehe )

Hvilken campingplass var dere på i Kragerø forresten? Vi hadde bestilt hytte der, men da vi kom ble vi så skuffet :cry: ( knøttliten hytte på 4 m2 med køyesenger, og ikke noe mer, og det ville de ha 450,- for... )

Kjørte litt videre til en annen campingplass pga det..et stykke forbi Kragerø da..
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
    • Lilah
Pusene på ferie!
« Svar #2 på: 18 Juli 2005, 13:29:22 »
Jupp, jeg festet også båndene dems til campingvogna. men passa på at de ikke kunne gå lenger enn ned til veien (liten vei bare da, som det er på campingplasser 15 grense, hehe).

Så du de kattene på campingplassen i Kragerø? Jeg var på Lovisenberg Camping fra 14 til i går. Hyttene der er ganske kjipe. Bittesmå og svindyre. Veit at noen av de koster 5000 for en uke. Helt sykt. Men men, selve plassen er fin da. Var det Lovisenberg dere var på?

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Pusene på ferie!
« Svar #3 på: 18 Juli 2005, 13:32:08 »
Jepp. skulle vært der ja, men nektet å betale så mye for en overnatting :mad: i en bitteliten hytte. Fin plass, men kjipe hytter...

Så ikke noen katter der nei, vi reiste derfra med en gang.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
    • Lilah
Pusene på ferie!
« Svar #4 på: 18 Juli 2005, 13:37:01 »
Helt enig. Det er en fin plass, men de er ikke så flinke til å vedlikeholde og modernisere.
Det kjempestore bygget, med kiosk/resepsjon og sanitæranlegg. Var du der? det er kjempestort, mange etasjer, men bare en liten brøkdel blir brukt. De øvre etasjene har stått tomme lenge. Mulig de planlegger en restaurant eller ferieleiligheter der, men de kommer aldri videre lissom. Så du bassengområdet? Det er kjempefint, men det er planlagt å bli mye større, men også der er de treige. også er det hyttene som absolutt burde vært gjort noe med + noen ting nede ved sjøen. Men men. de har jo nesten monopol der nede (tror jeg) så hehe.
Når var dere der nede? hadde vært artig om vi hadde møttes da hehe, så kunne du hilst på guttepusene mine. hehe

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Pusene på ferie!
« Svar #5 på: 18 Juli 2005, 13:49:19 »
Vi var der lørdag 9 juli, og kun i 5 minutter så det var ikke mye vi fikk sett. Vi trodde vi fikk sånne hytter som sto helt fremme med resepsjonen omtrent, men neida...et lite skur som var delt i to hytter og med kun plss til seng, ikke noe mer :hæh: Vi kjørte derfra med en gang vi hehe..

Hadde vært kult å møtt deg og pusene da :thumbsup:

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
    • Lilah
Pusene på ferie!
« Svar #6 på: 18 Juli 2005, 13:55:11 »
ja, de er litt bedre de ved resepsjonen der ja. Huff, dumt å bli sånn skuffet. Det tror jeg det er mange som blir der nede. Ja ja. Håper dere fikk en fin ferie på andre steder da :bigsmile: