Skrevet av Emne: liker noen av....  (Lest 1237 ganger)

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 3
  • Kjønn: Kvinne
  • bor i fredrikstad og er 24 år!!
    • Vis profil
liker noen av....
« på: 14 November 2006, 18:36:08 »
deres dyr å sove der det er hardt?? labben legger seg nesten heller der det er hardt og kaldt enn der det er varmt og godt  :morsomt: han trykker seg oppi den ene gamle skoesken min .   :humre: pappesken buler ut på begge sider nå!!  :biggrin: måtte legge med et ekstra bilde av han som er litt morsomt  :hahahahi:

« Siste redigering: 14 November 2006, 18:41:51 av lille_pus »

Heidi K

• Gjest
SV: liker noen av....
« Svar #1 på: 14 November 2006, 18:44:10 »
Frost elsker alt av trange pappesker, vinduskarmer og slike ting  :love:

De andre foretrekker litt mykere soveplass  :fnis[1]:

Utlogget Nemi79

• Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn
    • Vis profil
« Svar #2 på: 14 November 2006, 18:48:07 »
Ja, Ally ELSKER å ligge i trangest mulig esker, og elsker å ligge på bøkene mine  :biggrin:

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14 November 2006, 18:54:22 »
jeg får aldri lov til å lese blader eller aviser el noe sånn, da kommer han med èn gang å skal kose og legger seg pladask midt på hele bladehar vel noe med å gjøre at han har så mye pels kanskje  :morsomt: :hahahahi:

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14 November 2006, 19:27:17 »
beistet foretrekker vel mjuke soveplasser, men det er temperaturavhengig. eg varmer opp kun med ved, og derfor kan det bli kaldt om natta, når eg ikkje fyrer fordi eg søv. er det litt kaldt, så søv han gjerne saman med meg i senga. er det komfortabel temperatur, så foretrekker han sofaen. (snakk om å opne vindauget om natta for å lure han i senga  :icon_idea: )

om dagen liker han å ligge i denne der metall-ved-bøtta rett ved siden av ovn. der er det trangt og varmt og godt isolert, fordi det er ein haug med aviser inn i denne bøtta. når han kjem inn frå griseværet, kald og våt og klagandes, då er det det beste han veit å legge seg inn i denne metallbøtta rett ved ovnen. men det kan bli alt for varmt. da flytter han på seg og ligg på kalde harde gulvet midt på rommet og sjølvsagt i vegen for all traffikk gjennom kåken.

beistet er ein ryddig katt. har eg rota til sofaen eller senga, så kjem han og klager.  :whistling: han er rett og slett " a pain in the ass" fram til eg har rydda. beistet må ha sin liggeplass, og han seier ifrå. det same gjeld for skrivebordet, som er stirreplass og drikkeplass. er det rotete der, klager han.  vinduskarmen på soverommet kan det heller ikkje ligge noko opp på. det er den viktigaste stirreplassen og inn- og utgang.
så, eigentleg har eg ikkje lov å rote, da. får kjeft av beistet om eg prøver meg.

heike

Utlogget lille_pus

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14 November 2006, 21:10:20 »
 :le[1]: de er så rare disse dyra våre. de har viirkelig hver sin personlighet. vi pleier å ha vann og matskåla på 2 forskjellige steder, i stua når vi er hjemme og på soverommet når vi er på jobb. har doen rett ved siden av soverommet så doen hans står der. hvis vi har vært borte og kommer hjem, virker det som han sier ifra at skålene skal i stua når vi er hjemme for at han skal vite at vi ikke skal bort no mer den dagen. istad sto han på soverommet og mjaua, da hadde jeg ikke flytta de enda  :morsomt:  :hahahahi:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15 November 2006, 09:47:34 »
Her liker han ene å ligge i en stor plastboks for tiden, vel og merke om det er rene klær i den  :rødmeja: og han andre hopper opp i øverste hylle blant klærne våre og river ned alt før han setter seg godt til rette og glor på oss  :fnis[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #7 på: 15 November 2006, 12:37:44 »
hehe...kattene er rare!!

Her liker de fleste det mykt og gødt, men rampus legger seg ofte ned på gulvet etter å ligget en stund på sofaen!!!
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15 November 2006, 12:43:51 »
Ho Milli sovna stort sett kor da skulle vera, og klesskapet mitt e jo då ekstra kjekt! Men då må ein selvfølgelig rydda og dytta ut alle klena fyst! Det e det aller viktigaste!   :fnis[1]:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #9 på: 15 November 2006, 15:51:46 »
Her hos oss er det til tider også rare soveplasser. Noen liker å ligge rett foran propanovnen å sove. andre liker å ligge i sofaen, spesielt hvis jeg ikke har ryddet bort teppe.Eller øverst på topen av skap.

De har sine merklige ting for sef. Doffen står ved døra til guttungen og det høres ut som han roper han navn.For det kommer en annen låt da han roper på meg.

De er rare disse goe kattenen våres :crazy[1]:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08