Skrevet av Emne: Noen kattungespørsmål  (Lest 587 ganger)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Noen kattungespørsmål
« på: 08 November 2006, 14:23:50 »
Det går flott med lille Mipsi. Nå har hun blitt 11 og en halv uke og er like renslig og flink til å spise. Hun vokser normalt ser det ut til og trives godt.
Hun er en liten rakker da, hehe. Det er alltid noe som er rivd ned når jeg kommer hjem  :morsomt:
Igår hadde hun kastet opp litt nesten ufordøyd mat. Men det var Mjauritz sin Diet mat, så det var vel pga det (?)

Hun er ikke spesielt kosete enda. Men det er kanskje normalt? Jeg løfter henne ofte opp og koser med henne, så hun skal bli vant med det. Men det er sjeldent hu
kommer og koser frivillig. Det hender når hun er veldig trøtt eller litt redd for noe. Som her om dagen da Mjauritz hadde vært ute litt og kom igjen (for første gang siden Mustang døde). Da syns Mipsi at han var KJEMPESKUMMEL. Hehe  :ad[1]: Da kom hun og la seg hos meg.
Hun maler også veldig sjeldent. Hun maler kun når hun sutter. I begynnelsen suttet hun litt på meg, men nå er det bare Mjauritz hun går til når hun skal kosesutte.

Er det normalt at hun maler så lite? Tror ikke jeg har noe å bekymre meg om, men tenkte det kunne vært greit å spørre.

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • Kjønn: Kvinne
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
SV: Noen kattungespørsmål
« Svar #1 på: 08 November 2006, 19:06:34 »
det variere så ifra katt til katt!!

min tricolour maler neste ikke idet hele tatt og er utrolig lite kosete, mens de andre maler masse og er superkosete, så tror nok det er forskjell ifra katt til katt, så du trenger ikke være redd for noe!!!

bare kos masse med henne du!!! hun koser seg nok ,selv om hun ikke maler!!!
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

tvb_86

• Gjest
SV: Noen kattungespørsmål
« Svar #2 på: 08 November 2006, 19:16:10 »
Hei på deg :) dette tror jeg er som du sier, helt variabelt fra katt til katt. Moren til Lissi malte ikke noe i det hele tatt, men man kunne se på kroppsspråket at hun koste seg . Lissi maler mer enn vanlig og det rister i hele katten, og hun koser seg hun også. så jeg tror det er individuelt, hvorfor det er sånn kan jeg ikke forklare. men kan tro det er samme som med mennesker , noen snakker og noen snakker ikke.
men så lenge pusen ser ut til å vise at den trives og du steller godt med den, skal du ikke bekymre deg  :bigarmhug: