Jeg har både en innekatt og en utekatt, utekatten hopper ned fra 2 etasje og klatrer opp igjen (!) på murveggen (!) :shock: Han skader seg ikke, det er jo mark nedenfor, men 4 etasjer blir jo kanskje litt mye å falle ned fra. Kattene har god balanse, men... det finnes jo klønete og uheldige katter også da! :zplaster: Hokatta som også da er innekatt vil ikke ut, så det er vel kanskje derfor hun ikke har hoppet heller. Hun er også veldig pysete av seg sånn sett! :flau: Men vi har bare en vanlig terasse med mellomrom mellom fjølene. Skaff deg hønsenetting å ha der fjølene er, og kanskje et slags skjermbrett eller noe å ha langs med rekkverket, som er for tynt å balansere på!
:thumbsup:
Hadde ville tatt det ganske seriøst.. gammlekatten min (pappa har den) datt ned fra verandaen i 2 etasje når han var liten, og landa med hodet på murkanten. Den andre kattungen hadde trua den utfor kanten. Slo seg skikkelig, pappa trodde den var død. Ingen puls, ingen pust.. :zcry: Jeg var på syden ferie og hadde egentlig akkurat fått katten, og så hadde han lovet på tro og ære å passe godt på den :zpray: ...så han var litt nervøs for det.. Han var forresten fyllesjuk også

Så når han skulle begrave den, syntest han det var ekkelt å holde den lille døde pusen, så han slapp den fra seg på bakken. Men der vettu, slo han pusten tilbake i han, eller slo hjertet igang igjen, for pusen trakk etter pusten! Pappa ble helt vill og tok "CPR" på den lille skapningen... hehe :thumbsup: :thumbsup: Lang historie, men det gikk godt.. fikk kvilt seg litt så kviknet han til igjen.. var litt skeiv de første dagene da men... sidelengs inn gjennom stuegolvet kom han og skulle ta hevn på kompisen sin! hihihi :zbleh: