Skrevet av Emne: Haster- veterinær i Ski/ Follo  (Lest 1742 ganger)

Christian

• Gjest
Haster- veterinær i Ski/ Follo
« på: 01 November 2006, 14:53:01 »
Hei!

Vi skal vaksinere vår lille siameserbaby, og lurte på om noen kan anbefale veterinærer i Ski eller omegn?
Det viktigste er at de er flinke, pris er ikke så viktig.
Skal kastrere han om noen måneder også, så hvis dere kan anbefale noen som er flinke både til dette og til vaksinering så hadde jeg satt veldig pris på det! Viktig at det er noen som er flinke, har dårlig erfaring med kastrering fra tidligere. Da var jobben så dårlig gjort at det gikk betennelse i såret fordi det ikke var skikkelig sydd, fullt av puss og betennelse. Jeg måtte til veterinær på nytt for å få det rettet opp, og den nye bekreftet for meg at det var dårlig utført hos den forrige.
Vil helst spare pusen min for slikt!

Håper noen kan gi meg et raskt svar:-)

Utlogget November

• Spretten katt
  • Takket: 5
    • Vis profil
SV: Haster- veterinær i Ski/ Follo
« Svar #1 på: 01 November 2006, 16:15:59 »
Ås dyreklinikk er i alle fall en ok. De som jobber der har en helt utrolig service, de behandler kattene bra, og de tar seg tid til å snakke med eieren. Veterinærene der er dyktige, selv om de kanskje ikke er verdensmestere. Men de er ærlige på det de ikke kan, og nøler ikke med å ringe andre veterinærer når det er noe de er litt usikre på.

Jeg er i alle fall veldig fornøyd med dem, og prisene er ikke så gale heller.
Hilsen Ida, November, Aladdin og Lyra

Utlogget fiskerjentas

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • (N) Fiskerjentas
« Svar #2 på: 05 November 2006, 10:39:13 »
Hei!

Vi skal vaksinere vår lille siameserbaby, og lurte på om noen kan anbefale veterinærer i Ski eller omegn?
Det viktigste er at de er flinke, pris er ikke så viktig.
Skal kastrere han om noen måneder også, så hvis dere kan anbefale noen som er flinke både til dette og til vaksinering så hadde jeg satt veldig pris på det! Viktig at det er noen som er flinke, har dårlig erfaring med kastrering fra tidligere. Da var jobben så dårlig gjort at det gikk betennelse i såret fordi det ikke var skikkelig sydd, fullt av puss og betennelse. Jeg måtte til veterinær på nytt for å få det rettet opp, og den nye bekreftet for meg at det var dårlig utført hos den forrige.
Vil helst spare pusen min for slikt!

Håper noen kan gi meg et raskt svar:-)
Er det lenge siden du kastrerte den forrige katten din?
Det er nesten ingen som syr eter kastrering nå. Jeg har kastrert 3 stykker de siste 5 årene , og de er ikke sydd, men det har gått utmerket.

Hadde jeg vært deg hadde jeg dratt til Jeløya. Jeg steriliserte en hunnkatt der nettopp, og hun(og alle andre hunnkatter) fikk ligge der til dagen etter, uten at det kostet noe. Fint at de får være der til de er skikkerlig våkne osv.
Der ute er de veldig dyktige og har mye utstyr osv

Ellen

matmor

• Gjest
« Svar #3 på: 16 Mars 2007, 13:28:22 »
 :x-fingr :jippi[1]:e[1]: Bedre sent enn aldri. Regner med at du har funnet deg en god veterinær, men det er kanskje andre som trenger et godt råd ? Jeg har god erfaring med Follo Dyreklinikk i Ski når det gjelder vaksinasjon og tannstein. God service og kjappe med time. Ser Ås dyreklinikk er anbefalt. Min erfaring er begge deler. Personllig service og flinke på sår og skader. Der har jeg også  sterilisert en hunkatt. Det ble komplikasjoner og hun forsvant for meg. Mulig at det var tilfeldig, men jeg byttet veterinær etter det. . . Lykke til !