Skrevet av Emne: Hyling!  (Lest 1586 ganger)

Utlogget Tillepike

• Fin pus
  • Takket: 3
  • Kjønn: Kvinne
  • *weee*
    • Vis profil
Hyling!
« på: 30 Oktober 2006, 14:44:32 »
Har nå fått verdens skjønneste jentepus i hus, og hun er den mest kosete pusen jeg har vært borti! Hun kan ligge å kose i timesvis, og går ikke ned før jeg må reise meg vanligvis. Men når hun er på gulvet, så starter hylinga. Hun går rundt å skriker i ett sett! Høy og sytete gnåling rett og slett. Kan det være at hun savner familien sin enda, og roper på dem? Jeg kan jo ikke kose med henne 24/7 heller!  :icon_surprised: Venter bare på at naboen skal komme å klage på bråk *frustrert*

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
    • Vis profil
SV: Hyling!
« Svar #1 på: 30 Oktober 2006, 14:51:32 »
Hvor lenge har du hatt henne da? Hvor lenge har hun hylt? Hun savner sikkert mor og søsken  :skjelveleppe:
Det går seg sikkert til etterhvert, når hun skjønner at du ikke forlater henne når du reiser deg osv  :dulte:

Utlogget Tillepike

• Fin pus
  • *weee*
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30 Oktober 2006, 14:53:20 »
Fikk henne på fredag, så er ikke lenge, men hun har hylt siden hun kom hit. Men jeg må jo på jobb i morgen, så lurer på hvordan det vil bli...

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30 Oktober 2006, 14:59:58 »
Sikkert veldgi uvant å være alene. Regner med at det går seg til, får bare ta tiden til hjelp  :)
jeg har 2 stk jeg. så da jeg fikk de hadde de selskap av hverandre, men ble litt skriking om natten likevel. men det gikk fort over :)

Gi henne nok mat, gode varme sovesteder osv så går det nok bra :)

Utlogget Tillepike

• Fin pus
  • *weee*
    • Vis profil
« Svar #4 på: 30 Oktober 2006, 15:02:34 »
Ja, får håpe det. Er fælt når hun skriker uten at jeg vet hva det er, og ikke kan gjøre stort med det

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30 Oktober 2006, 15:06:18 »
Kanskje hun ville ha godt av en lekekamerat? Da har hun selskap, særlig når du er på jobb/skole.
Er jo ikke sikkert det går, men tror alle katter har det best om de ikke er alene :)

Utlogget Tillepike

• Fin pus
  • *weee*
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30 Oktober 2006, 15:36:43 »
Ja, men får se det an en stund om det blir bedre. Ellers får jeg vurdere en pus til

Linda

• Gjest
« Svar #7 på: 30 Oktober 2006, 16:04:50 »
Ja, her ser du en av grunnene til at jeg ikke selger kattunger før de er minst 16 uker gamle. Ved 12 uker er de jo ofte veldig avhengige av både mor og søsken, og jeg synes egentlig det er litt i tidligste laget å skille de, i hvert fall om kattungen skal til et hjem der det ikke finnes andre katter. Er enig med Kattekvinnen, det hadde nok vært fint med en lekekamerat, spesielt dersom du er mye borte (jobb/skole) :icon_smile:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30 Oktober 2006, 17:01:56 »
Sier det samme som Linda og Kattekvinnen her, hun savner nok å kose med mamsen og søskene sine... :icon_sad: Gi henne en lekekamerat om du er mye borte fra henne... Du må bare regne med at hun er avhengig av deg og vil ha mye kos...

Utlogget Khin-Mya

• Koseklumpen
  • Takket: 29
    • Vis profil
    • http://www.khin-mya.dk
« Svar #9 på: 30 Oktober 2006, 18:55:37 »
Helt klart hun mangler en ven.
MEN jeg har nu flere bimser der hyler og snakker hele tiden og jeg har da immervæk mange katte. Birmaer er nogen gange bare meget snakkende :-)
MVH Lone

Ragstars

• Gjest
« Svar #10 på: 30 Oktober 2006, 22:15:27 »
Men hva med mammaen da... :whistling:
Forstod det sånn på oppdretter at hun skulle omplassere henne etter dette siste kullet...
Kanskje du kunne spurt henne om å overta henne?

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #11 på: 30 Oktober 2006, 22:19:45 »
MEN jeg har nu flere bimser der hyler og snakker hele tiden og jeg har da immervæk mange katte. Birmaer er nogen gange bare meget snakkende :-)

Det der kjenner jeg meg ikke igjen i, i det hele tatt! Jeg har i såfall en meget stum og stille katt, for han lager KUN lyd om han har det vondt, eller vil noe ekstremt mye. Ellers er han stille og blid... :)

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #12 på: 30 Oktober 2006, 22:21:30 »
Tussi gikk å hylte sånn de første dagene hun kom hit.. Virket som om hun leitet etter noen. Da følte jeg meg som verdens værste menneske!  :skjelveleppe:
Men det gikk over etter noen dager, hun måtte bare finne sin plass i hjemmet!
Å få en pus til er nok ganske smart, etter vi fikk Nasse så har Tussi forandret seg til det "bedre". De har mye god selskap i hverandre.  :bigarmhug:

Utlogget Khin-Mya

• Koseklumpen
  • Takket: 29
    • Vis profil
    • http://www.khin-mya.dk
« Svar #13 på: 30 Oktober 2006, 22:46:07 »

Det der kjenner jeg meg ikke igjen i, i det hele tatt! Jeg har i såfall en meget stum og stille katt, for han lager KUN lyd om han har det vondt, eller vil noe ekstremt mye. Ellers er han stille og blid... :)
:biggrin: du må låne mine hylere, så kan jeg da få lidt ro. Min mand siger at de hyler og snakker fordi jeg har forkælet dem  :fnis[1]:
MVH Lone

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #14 på: 03 November 2006, 20:30:03 »
:biggrin: du må låne mine hylere, så kan jeg da få lidt ro. Min mand siger at de hyler og snakker fordi jeg har forkælet dem :fnis[1]:

JA! GJERNE DET!  :jippi[1]: :fnis[1]:

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #15 på: 06 November 2006, 14:51:22 »
hvordan går det med jenta? har hun sluttet å hyle`??
Har du kanskje skaffet en venn til henne?

Katter har utrolig selskap i hvertandre.....er det kun en pus blir den utrolig bundet og knyttet til eier....mens når man har selskap i andre puser så koser de seg sammen når eieren er borte!!

Her i huset så elsker alle kattene hverandre, de er avhenig av hverandre...ligger sammen to å to eller 3 osv...de er herlige sammen og klarer seg fint alene...
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget Tillepike

• Fin pus
  • *weee*
    • Vis profil
« Svar #16 på: 06 November 2006, 20:32:08 »
Det går mye bedre nå =) Sluttet å hyle, og er blitt skikkelig kattunge. Koser hun ikke så er hun en vill propell i hele leiligheten, hehe. Regner med at det var fordi alt var så fremmed her, men alt går bra nå =)

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #17 på: 07 November 2006, 12:44:01 »
det var godt å høre!!!!  :icon_smile:

De er som regler bare litt redde i begynnelsen!!!!
NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: www.bricksite.com/mckenzie/velkommen