Skrevet av Emne: Uskikkelig pus!  (Lest 1252 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Uskikkelig pus!
« på: 27 Oktober 2006, 08:47:42 »
Eg fekk meg ein skikkelig lærepenge i går når eg kom heim frå jobb! Det fyrste eg såg då eg kom inn døra var KitBits pakka, som eg hadde gløymt på kjøkkendisken, liggande på gulvet med lokket av og ingenting inni! Trukje de at ho Milli hadde spist opp ALT SAMMEN?  :icon_neutral:

Vart ei hektisk natt med meir eller mindre rennande avføring, grising og sår mjauing! YUCK! Eg har i allefall lært til neste gang! Håper at vetle prinsessa mi har lært noko også!  :icon_sad:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
SV: Uskikkelig pus!
« Svar #1 på: 27 Oktober 2006, 09:11:51 »
Jeg har også lært den leksa der på en sur måte.

For mange år siden hadde vi hund også, og han var jo veldig gald i mat.

En dag skulle vi på fest og vi var best med mat slik at vi laget noe mat som vi tok med oss. Jeg stekte en stor steik og satte den fra meg på ovnen da den var ferdig stekt. Lukket døren til kjøkkenet og reiste på jobb.

Nalle (som hunden het) var da luftet og fått sin mat. Men han lukket opp døren og forsynte seg med skinkestek på 3,5 kg. Vi kom ikke på fest den kvelden. Ikke fordi at vi ikke hadde noe mat å spise, men en hund som var syk og hadde spist 3,5 kg skinkestek og lå og gnagde på benet da jeg kom hjem.  :le[1]:
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
SV: Uskikkelig pus!
« Svar #2 på: 27 Oktober 2006, 09:51:24 »
Ho e nok litt av ein rampus ja! Heretter går ho for navnet Milli "Råtass" Vanilli!   :k022[1]:

AT det gåååår an!!! Koss i all verden skulle eg kunne vite at ho skulle leike innbrytarkongen Houdini? (som vel egentlig var utbrytar? Men sikkert god te å bryte seg inn og, trukje du da?)   :fnis[1]:

Grisejenta e ho, måtte i stampen og få seg ein skikkelig vask etterpå, og DA va absoultt ikkje populært!  :le[1]: Ser ut so eg har vore i krigen!