Skrevet av Emne: Lille Milli - mot normalt, elle ikkje heilt frisk?  (Lest 1319 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Lille Milli - mot normalt, elle ikkje heilt frisk?
« på: 25 Oktober 2006, 10:58:05 »
Hei!

Har et par, muligens dumme spørsmål, menneh...cut me some slack, eg e ny i gamet!   :icon_razz:

Ved litt vill leik (evt. springing etter fjærpinne, hopping og spretting) vert Milli meget andpusten! Veit ikkje kva som er normalt, men då åpnar ho munnen, stikk tunga halvvegs ut, og høyres egentlig ut som ein hund! Er dette vanlig, eller er noko hakkande gale? Synes det er rart at ho blir så andpusten av så lite! Har også hatt noko nysing dei siste dagane, i utgangspunktet ikkje særlig mykje, men sett i sammenheng med tung pust, så begynte eg å lura litt! Ho virkar ikkje noko særlig slappare enn vanleg heller egentlig!  :klø seg:

Hjelp, nokon?   :biggrin:

Utlogget Pernille

• Fin pus
  • Takket: 5
  • Milo
    • Vis profil
SV: Lille Milli - mot normalt, elle ikkje heilt frisk?
« Svar #1 på: 25 Oktober 2006, 12:37:58 »
Min pus Milo, som forøvrig er omtent like gammel som din, gjør akkurat det samme!

Etter å ha sprunget etter pipepusa i munnen over golvet begynner han å pese som en hund.. Men han henter seg raskt inn igjen så jeg tror ikke det er noe galt.

Jeg har tenkt at katter er akkurat som mennesker.. og hunder.  at de blir slitne de også.

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
    • Vis profil
« Svar #2 på: 25 Oktober 2006, 12:39:44 »
Ja, du har nok sikkert heilt rett! Litt bekymra over at eg har blitt ei skikkelig hønemor eg då! Må passa godt på vetle skatten min vettu!  :love:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #3 på: 25 Oktober 2006, 15:10:55 »
Sabrina min gjør og det!  :fnis[1]:
Pusene er nok bare blitt slitne stakar! :)
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25 Oktober 2006, 16:26:59 »
hihi. Wilma har også gjort det et par ganger! Hadde en lekemus i sånn strikk-tråd. som spratt og hoppet, og hun etter, med Porsche i hælene.
Etterpå lå hun strakt ut på gulvet og peste i vei.   :humre:  Men så rev de strikken av musen, så nå er det ikke så slitsomt lenger. hehe