Guttepusen min på 4 mnd elsker å bli nusset på magen. Så fort vi bruker kosestemmen så legger han seg på ryggen og vil at vi skal kose på magen... hele tiden. Da jeg hentet ham på dyrebeskyttelsen hadde jeg med et reisebur som han var i på veien hjem. Trodde at han ville være urolig i buret, men så fort vi startet bilen la han seg på rygg, og malte mens jeg koset ham gjennom sprinklene... helt utrolig hvor heldige vi har vært med ham. Så satte vi ned buret når vi kom hjem og åpnet buret. Han spratt ut og ville kose med en gang. Overhodet ikke nervøs. Han er også flink til å leke alene. Holder på med ei mus her hele tiden når han føler for å leke. Ellers så leker vi veldig mye med ham. Første natten sov han i sengen vår, og var så kosete at vi ikke fikk sove. Men deilig var det :love: Neste natt sov han alene i stuen, og det gikk strålende. ikke en lyd fra ham, og alt så ut neste dag slik som vi forlot det.
Så skulle vi introdusere han for vennene våre. Uplanlagt kom det 5 på en gang og vi var usikker på hvordan han ville reagere. Men han la seg som vanlig på fanget til den første som var tilgjengelig, og la seg på rygg. He, he! Han er bare såå trygg og god...