Skrevet av Emne: Nysgjerrige Sabrina  (Lest 895 ganger)

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
Nysgjerrige Sabrina
« på: 20 Oktober 2006, 00:14:43 »
Sabrina er skikkelig nysgjerrig pus, hun skal undersøke alt!
Nå er hun begynt på utgangsdøren..

Når vi går ut står hun i døren ut til gangen og kikker ut.. som om hun vil følge etter! Det går jo ikke.. hun er IKKE sterilisert enda, hun er IKKE merket, og hun har ikke navneskilt på seg.. hun er ikke sikker på situasjonen her hjemme, og hun er redd meg..
Så ut skal hun IKKE!!

Tenkte eg skulle kjøpe bånd til dem å gå en liten tur med dem.. eller burde eg vente til eg har prøvd Feliway for å se om de er mer trygg?  :klø seg:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
SV: Nysgjerrige Sabrina
« Svar #1 på: 20 Oktober 2006, 16:31:00 »
Jeg tror jeg ville ha vært litt forsiktig, særlig om hun ikke er merket ennå, og er litt engstelig. Får hun panikk og vrir seg ut av båndet, kan hun fort bli vanskelig å få tak i igjen.

Linda

• Gjest
« Svar #2 på: 20 Oktober 2006, 16:37:14 »
Først og fremst må jo kattene båndtrenes, og det kan ta laaaaang tid. Setter du et bånd på en utrent katt er det stor sjanse for at hun får panikk og i verste fall kommer seg ut av båndet og stikker av. Jeg ville begynt treningen nå, så er hun klar når våren kommer og det blir litt mildere i været. Minusgrader er ikke noe særlig for pus uansett :icon_smile:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #3 på: 20 Oktober 2006, 16:42:19 »
Sant sant! :) men da kjøper eg vertfall bånd så får vi se om eg i det hele tatt får det på dem  :fnis[1]:
Er litt moro å se kor nysgjerrig Sabrina er blitt, men likevel så er hun så redd  :klø seg:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre