Jepp, kunne få laget en sånn nettingramme. Men veit ikke om jeg får det til før ferien..
Ja, du har jo sett leiligheten min, Anne Gro. Det er en skikkelig badstue nå. Over 30 grader hele dagen, selv om jeg lufter alt jeg kan + vifte. først når sola går ned synker det til 25 grader, sånn at det går ann å sove.
Jeg er redd for at det rett og slett blir for varmt for dem hjemme alene.
Det er veldig vant til å gå i bånd og være under oppsyn, så den delen burde gå veldig bra.
Når det gjelder bilen, fikk jeg det til i fjord. Da sjekka jeg temperaturen 3 ganger. en gang på kvelden, en gang midt på natta og en gang tidlig på morgenen. Bilen sto i godt gjemt inne i skyggen. Så det må jeg få til i år også. Jeg skal også gjøre det sånn at jeg ser bilen fra vinduet. Eventuelt kan jeg sove i bilen selv, for vi er altfor mange som sover i vogna (plass til 4, vi er 6 voksne og 2 barn).
I fjord gikk jeg også lange turer med mjauritz. ut skogen, der han fikk lekt i lyngen og kost seg. Virket som han hadde det bra.
Turen nedover blir en annen sak. Det kommer til å bli ganske varmt, men ikke varmere enn det er i leiligheten min hjemme. Kjører sånn i åttetida om kvelden. Håper det går bra.