Skrevet av Emne: mobbing  (Lest 1589 ganger)

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 75
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
mobbing
« på: 18 Oktober 2006, 20:46:40 »
beistet er ein liten kastrert hankatt. så liten at dyrlegen ved fyrste augekast gratulerte meg til min fine lille hokatt.
og kattepusen min blir mobba her i gata. det har vore slik siden eg flytta inn i denne katte-tette gaten, men i det siste blir det berre verre.
nesten kvar gong pusabeistet tek seg ein tur utendørs blir han banka, og i 90% av tilfellene er det den kvite, digre og raggete nabokatten. eg liker vel alle katter, men dette digre kattedyret syns eg ikkje er sympatisk. kvit, brutal, raggete, diger.
slåsskampen går for seg slik at kvite katten banker min katt og min katt krymper seg saman og gauler, gjerne opp i eit hjørnet der han ikkje kan flykte.
og det skjer til og med 1 meter ifrå katteluko her i huset, altså rett ved inngangen. med andre ord har kattepusen min ikkje noko  territorie i det heile tatt! ofte at pusabeistet kjem heim med småsår.

beistet takler situasjonen ved å ikkje gå ut lenger, ikkje på tur. han går ut når han må på do, men så er han inne igjen i ein fei. samtidig som han blir meir og meir klengete og kosen, noko som han aldri har vore før. sjølv om eg liker å kose med han er eg ikkje glad i utviklingen fordi det er så lite lik pusabeistet. han pleide å ta seg lange turer, vera mest ute, stolt og med halen til værs.

er det noko som eg kan gjera for å styrke pusabeistet sin posisjon i gate-hirakien?

heike

Linda

• Gjest
SV: mobbing
« Svar #1 på: 18 Oktober 2006, 21:08:00 »
Dessverre er det ofte sånn at katter som tas for tidlig fra mor ikke blir tilstrekkelig sosialisert og lærer seg ikke "kattespråket". De vet ikke hvordan de skal forholde seg til andre katter, og det kan resultere i mobbing. Katten til naboen min har det på akkurat samme måten, hun får juling så snart hun stikker snuten utenfor døra :icon_sad: Vet dessverre ikke om det er mulig å gjøre noe med det, men for tidlig separasjon fra mor og søsken kan i hvert fall være årsaken.

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19 Oktober 2006, 01:18:24 »
ja, eg tenkte at det ikkje finns noko ein kan gjere for å hjelpe pusabeistet.
men det er så trist å sjå.  :skjelveleppe:

han blei jo tatt frå mora alt for tidleg og bokstavelig talt kasta ut i ein fiendtlig verden. han vart jo funne i parken som bitteliten kattunge.

kan jo hende at situasjonen i gata her blir bedre etter kvart? av og til er han jo borte i nokre timer...
skulle ønske eg kunne lære beistet kattespråk.

takk for svar, linda.

heike

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19 Oktober 2006, 15:39:50 »
Jeg vet ikke om det hjelper, men jeg har hørt om noen som forsøkte å hjelpe katten sin med å markere territorrium, ved å ta den brukte kattesanden og strø den langs kanten av egen hage... Men det er kanskje ikke så populært hvis du har døra ut mot en vanlig gate...  :whistling:

Utlogget Imp

• Dyrevenn Deluxe
  • Forumslave katt
  • Takket: 80
  • Lykken er å begrave nesa i en myk pusemage
    • Vis profil
    • Impens Hule
« Svar #4 på: 19 Oktober 2006, 17:02:42 »
Stakkars lille pusegutt!

Den store hvite burde vel først og fremst kastreres..vet ikke om du tør å legge frem det forslaget men.
Og har du prøvd å jage den bort?

Har du kattesand inne til gutten din forresten? Hvis han blir jaga hver gang han går ut, kan han vel bli stressa, og det er jo ikke noe bra.

Lykke til  :x-fingre[1]:

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19 Oktober 2006, 19:10:05 »

Den store hvite burde vel først og fremst kastreres..vet ikke om du tør å legge frem det forslaget men.
Og har du prøvd å jage den bort

eg trur den er kastrert. har iallefall ikkje sett nokre framtredne baller, men den er lodden. så det kan hende at ballane er gjøymte under pels. men eg har iallefall sett han markere rett her ved inngangen. finns det kastrater som markerer?

eg har jagd kviten ein gong, no for nokre dagar siden. da hadde han trua pusabeistet opp i eit hjørne og dengte løs på han. kviten brudde seg faktisk ikkje om mine skremmeforsøk, han berre fortsatte å true og denge kattepusen min. da tok eg foten under kviten sin mage og løfta han bort. (altså, eg sparka han ikkje! eg løfta han med foten) fyrst då stakk han. pusabeistet greide ikkje å slappe av etterpå, satt og småskvatt lenge sjølv om han var inne.

men fram til den gongen hadde eg den innstillingen at tida kanskje vil koma til hjelp og at beistet må lære av erfaring. eg kan jo ikkje hjelpe han kvar gong, rein tidsmessig.

Har du kattesand inne til gutten din forresten? Hvis han blir jaga hver gang han går ut, kan han vel bli stressa, og det er jo ikke noe bra.

jo da, her er det kasse inne. men beistet liker ikkje så godt å gå på do inne (ser alltid veldiig sjenert ut, sjølv om kassen er litt avsides  :morsomt: ).

den siste veka har vore spesielt ille. men i natt var beistet ute i ca 3 timer, og eg hørte ikkje noko mjauing!  :jippi[1]: eg veit at dei flerste av dokker vil ha kattane inne om natta, men eg er berre glad om pusabeistet finn ei tid da han kan vera ute i fred. 

@bytigeren: ja, det var ei ide!  :gikkoppetlys:  kan jo ikkje skade  prøve det ut! ha litt sand rund omkring. det skal eg gjere! at eg ikkje kom på det sjølv.  :icon_neutral:

takk for hjelpen alle saman!

heike

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19 Oktober 2006, 22:43:01 »
Har du tak på doen din? Det kan jo hjelpe på beskjedenheten... :)

Utlogget FreakyGhost

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 71
  • leve ennå=)
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19 Oktober 2006, 22:54:32 »
min voksne huskatt er et mobbeoffer i katteverden og desverre... men det så fikk henne til å ta igjen når noen katter utfordret henne var da jeg fikk en ny katt i huset :icon_mrgreen: ikke at hun får lov å gå ute, men di gangene hun stikker av.. så her så jeg bor nå er det en hvit katt så skal ta henne.. men hun vinner over den :icon_mrgreen: gjett om jeg var stolt den dagen :biggrin:

Utlogget Kater&Ich

• tyggertyggis
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20 Oktober 2006, 17:18:31 »
ja, og da var me i gang igjen.
eg er inne og rydder litt. beistet var lei av å drepe banankasser og stakk ut ein liten tur. heldigvis hadde eg vindauget åpen. gauling, kattekamp. rett utafor. beistet har litt blod på øret, men det er ikkje noko alvorleg. eg jagde kviten bort.
uff.
skjønner heller ikkje koffor beistet ikkje flykter sjølv. denne gongen hadde han moglegheit til å springe inn gjennom luko. han berre sitt der og lar seg denge. forsvarer seg ikkje, berre gauler.

heike

Utlogget Bytigern

• Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #9 på: 21 Oktober 2006, 19:42:46 »
Uff, bøllekatt... Kanskje du kan helle litt vann på ham for å gi ham en støkk? (ikke når det blir for kaldt i været, da)

Ulla og August

• Gjest
« Svar #10 på: 21 Oktober 2006, 20:33:08 »
Du kan jo snakke med eierne av den hvite katten, forsøke å finne ut hvem det er om du ikke veit det, og forklare situasjonen og spørre om katten er ute til bestemte tider, så kan du slippe pusabeistet når den hvite ikke er ute, f.eks. om natta. Eller du kan evt foreslå for dem at dere kan avtale omtrentlige tider for en liten periode fremover slik at de er ute på ulik tid.
Du kan også prøve å la Pusabeistet (elsker elsker elsker det navnet!!) være hjemme når du er borte og så kan du være med han ut når du er hjemme, det er sikkert litt tryggere med deg i nærheten, og da føler han seg kanskje mer trygg når han først er ute.
Hva tror du? Kan jo hende at han blir tøffere etterhvert om han får bygd seg opp en liten trygghet.
« Siste redigering: 21 Oktober 2006, 20:34:42 av Ulla og August »