Den store hvite burde vel først og fremst kastreres..vet ikke om du tør å legge frem det forslaget men.
Og har du prøvd å jage den bort
eg trur den er kastrert. har iallefall ikkje sett nokre framtredne baller, men den er lodden. så det kan hende at ballane er gjøymte under pels. men eg har iallefall sett han markere rett her ved inngangen. finns det kastrater som markerer?
eg har jagd kviten ein gong, no for nokre dagar siden. da hadde han trua pusabeistet opp i eit hjørne og dengte løs på han. kviten brudde seg faktisk ikkje om mine skremmeforsøk, han berre fortsatte å true og denge kattepusen min. da tok eg foten under kviten sin mage og løfta han bort. (altså, eg sparka han ikkje! eg løfta han med foten) fyrst då stakk han. pusabeistet greide ikkje å slappe av etterpå, satt og småskvatt lenge sjølv om han var inne.
men fram til den gongen hadde eg den innstillingen at tida kanskje vil koma til hjelp og at beistet må lære av erfaring. eg kan jo ikkje hjelpe han kvar gong, rein tidsmessig.
Har du kattesand inne til gutten din forresten? Hvis han blir jaga hver gang han går ut, kan han vel bli stressa, og det er jo ikke noe bra.
jo da, her er det kasse inne. men beistet liker ikkje så godt å gå på do inne (ser alltid veldiig sjenert ut, sjølv om kassen er litt avsides

).
den siste veka har vore spesielt ille. men i natt var beistet ute i ca 3 timer, og eg hørte ikkje noko mjauing! :jippi[1]: eg veit at dei flerste av dokker vil ha kattane inne om natta, men eg er berre glad om pusabeistet finn ei tid da han kan vera ute i fred.
@bytigeren: ja, det var ei ide!

kan jo ikkje skade prøve det ut! ha litt sand rund omkring. det skal eg gjere! at eg ikkje kom på det sjølv.

takk for hjelpen alle saman!
heike