Skrevet av Emne: Pusene ute Helt alene!  (Lest 1333 ganger)

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
  • Takket: 4
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Pusene ute Helt alene!
« på: 16 Oktober 2006, 17:22:00 »
Nå er Wilma og porsche Ute og undersøker! og jeg er Inne og lager middag. Er nesten stolt  :morsomt:
Masse bekymringer da.. hva om..hva hvis..hva om de.. og sist men ikke minst, hva om de går seg bort....  :icon_surprised:  :icon_surprised:  :icon_surprised:
Men virker som de bare tusler rundt huset, leker med hverandre og klatrer og herjer. Har ropt på de et par ganger bare for å sjekke, og Wilma kommer løpende. Porsche er litt mer egenrådig. men det årner seg  :icon_neutral: hehe

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 257
    • Vis profil
SV: Pusene ute Helt alene!
« Svar #1 på: 16 Oktober 2006, 17:24:45 »
Hehe :)

Er de gamle da? Du har sikkert skrevet det tidligere ett eler annet sted, men husker ikke.

:) De koser seg sikkert masse

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16 Oktober 2006, 17:31:43 »
Wilma er født 25. mai og Porsche 1. Juli. Men guttebassen min er sjefen! Han ligger først i løypa der ute. og hun kommer diltende etter. og løpende tilbake om jeg roper. pysa.hihi

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16 Oktober 2006, 17:35:03 »
Hehe.. ;)

Jeg er så pyse at jeg er ute sammen med Isis, (hun er født 28 juni)... men hun er alene da.. eller storpusene kommer jo å skal leke sammen med henne... men hysteriske meg på passe på- hun er ikke så vant ute så..

Men de som er 2 passer nok på hverandre, tror ikke de drar så langt når de er 2 heller.. :) Så de koser seg nok stort.....

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16 Oktober 2006, 17:40:25 »
åhh gjett hva!!! Lukket faktisk døren.wow! Og nå kom det mjauing utenfra. Wilma ville inn  :bigarmhug:  :dobbellove:  :crazy[1]:
Skjønne jenta mi...

Men nå er det misfornøyd kattemjauing her.,....vil ut igjen! får vel slippe henne ut, så de er 2 som du sier  :biggrin:

Linda

• Gjest
« Svar #5 på: 16 Oktober 2006, 17:42:20 »
Kattunger skal helst ikke være ute alene før de er ca. 8-9 mnd, før den alderen er ikke retningssansen ferdig utviklet og de kan lett gå seg bort :icon_sad:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16 Oktober 2006, 17:45:44 »
Nei, ikke uten tilsyn... men vist man følger med hele tiden så :)

Utlogget Kattekvinnen

• Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16 Oktober 2006, 17:45:55 »
hmm..får kanskje hente de inn da? ser jo ut etter de hvert 5 min da. hønemor.hihi

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16 Oktober 2006, 20:50:11 »
Jeg tror jeg ville ventet litt til med å slippe de ut.. Vi lot den største katten vår gå ut med oss, og nå er det bare ræmjing forran døren hele tiden!  :icon_biggrin:
Er så lett for at noen kommer plutselig å skremmer de, så er de plutselig vekke..  :skjelveleppe:

Utlogget Annitæ

• 25 år, Sarpsborg
  • Sjefskatt
  • *
  • Takket: 19
  • <3 Kiara og Alano <3
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16 Oktober 2006, 21:22:30 »
Kiara er nå 7mnd og går ute alene, men jeg er jo den overbeskyttende mora da. Så følger med hele tiden, men ho holder seg bare rundt huset. Og lærte seg fort måter og komme seg inn på osv.. det var jo bare å hoppe på verandradøra eller la hunden vår se ho, for da skraper han på døra så ho kommer seg inn.
Kommer så fort ho hører stemmen min, men har en inne tid på kl 20 da.. og da er ho som oftest vanskelig å få inn...  :)