Heisann 
Har en diskusjonen gående med sambo ang. det å ha kattene i sengen, om det så er døgnet rundt eller natten, eller begge deler.
Han er imot det. Vil ikke ha kattehår i munnen og sengen, også har han hygiene som et argument.
Hva mener dere? Hva gjør dere? Hva slags argumenter kan jeg bruke for å få ha mine skjønne små som varmepute om natten :love:
Ellers er alt tipp topp. Var borte 3 dagers tid, ordna kattepass og greier. Og da jeg kom tilbake hadde Porshe mistet babypelsen. Bittelile babypusen er ikke så liten lenger. :crazy[1]:
Men gud så kosete, begge to! Herlige skjønne små.... :jippi[1]:
vetu, jeg å lurte på det samme føre jeg fikk kattene mine. Jeg er vandt med å ha hund i sengen fra da jeg bodde hos foreldrene mine, men samboer....Nei, ingen dyr i senga! klar tale!
Jeg grublet og grublet, men kom liksom ikke på noen argumenter for å ha de i sengen heller
Så kom kattene, men hvem var det som tok med seg kattene i sengen??

joda, min samboer! Nå er det fast ritual om morningen da han våkner..han går på do, så henter han lillepus og tar han med i sengen så kommer Laban etter for å få kos.
Jeg skifter på sengen en gang i uka, og legger gjerne et sammenbrettet pledd i sengen. Katter har det med at de må ligge oppå noe, så ligger det et sammenbrettet pleddi sengen eller i soffaen legger de seg oppå der.