Skrevet av Emne: Sommeren er her..  (Lest 796 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sommeren er her..
« på: 06 Juli 2005, 00:20:06 »
Stakkars veterinærerer sier jeg bare som må utføre denne grusomme jobben  :cry:
http://www.moss-dagblad.no/lokalnytt/article1655559.ece

Skjerp dere folkens og kastrer kattene deres  :mad:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #1 på: 06 Juli 2005, 00:35:07 »
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #2 på: 06 Juli 2005, 01:59:28 »
Jeg blir så lei meg, sinna og frustrert!!! Dyrlegen "min" sa for en måned siden, at han gruet seg til juli, for da kom det så mange katteeiere og er "allergiske", og vil avlive kattene sine..... Er det noe som kan gjøres?? Dør-til dør, med oppfordringer til å kastrere katten??? Naboen til foreldra mine hadde vært på døra hos mamma i går, med 2 kattunger, og de lurte på om ikke mamma kunne gi dem et hjem, så de slapp å bli avlivet, men mamma har ikke mulighet til det, fordi de har hund, og reiser mye.. Mamma hadde det ikke godt i går, for ho vil jo gjerne hjelpe!! Ho er jo utrolig glad i dyr.. Dette er ikke første gangen heller... Den ene katten deres har født, hvertfall 4 kull på 2 år, som jeg vet om.. Det var derfra vi fikk Crazy... De har ræva full av penger, og bor med dyreklinikken som nabo!!! Mamma har prøvd å snakke til dem, men det nytter ikke...
Blir så forbanna på sånne mennesker!!!!!!!!!!!!!

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #3 på: 06 Juli 2005, 22:14:24 »
Den dyrlegen som er fra moss dagblad bruker vi, og da jeg var der for å kastrere katten min, så var det 4 store bur me masse nusselige små kattunger som mjaua i kor. Hadde lyst å ta me meg alle sammen hjem, men jeg kan ikke ha flere katter .

Men må jo si at det er ganske tragisk at folk ikke kan klare å kastrere kattene sine, det samme skjer jo hvert år, er det ingen som lærer?? Huff blir så sint på sånne uansvarlige katteiere, å dem som ikke vet bør heller ikke skaffe seg en katt før dem har lest masse om kattehold først. Så det å komme å si at ååå det visste jeg ikke, er egentlig tidenes mest dårligste unnskyldning mener nå jeg.

Håper det er noen som vil ha de stakkars små nøstene  :love:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #4 på: 06 Juli 2005, 22:16:23 »
Finnes ingen sånn unnskyldning, det går an å ta abort også hvis pus blir gravis nemlig. er jo såpass mye info om katter rundt omkring, tror de fleste vet om kastrering, men de gidder ikke :mad: penger vet du...:roll:

Utlogget Lillian

• Koseklumpen
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • (N) Blåmann's
Sommeren er her..
« Svar #5 på: 06 Juli 2005, 22:18:07 »
At folk kan være så grusomme.  De verdsetter jo ikke liv.

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Sommeren er her..
« Svar #6 på: 07 Juli 2005, 12:07:27 »
Sitat fra: liten
Finnes ingen sånn unnskyldning, det går an å ta abort også hvis pus blir gravis nemlig. er jo såpass mye info om katter rundt omkring, tror de fleste vet om kastrering, men de gidder ikke :mad: penger vet du...:roll:

Det helt rett det du skriver Liten.
jeg blir helt syk innvendig av slike mennesker som tror at det å ta til seg et dyr ikke koster noe.
Jeg skulle ønske jeg hadde plass til flere katter og at vi hadde hele huset for oss selv.For da skule jeg ha laget katte hjem i hele 1 egt.selv om jeg hadde måtte kostet på alt selv.
Da kunne jeg jo hatt ferihjem samtidig,så jeg fikk noen inntekter.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #7 på: 07 Juli 2005, 21:53:08 »
Sitat fra: Kattemor-
Sitat fra: liten

Det helt rett det du skriver Liten.
jeg blir helt syk innvendig av slike mennesker som tror at det å ta til seg et dyr ikke koster noe.
Jeg skulle ønske jeg hadde plass til flere katter og at vi hadde hele huset for oss selv.For da skule jeg ha laget katte hjem i hele 1 egt.selv om jeg hadde måtte kostet på alt selv.
Da kunne jeg jo hatt ferihjem samtidig,så jeg fikk noen inntekter.

Er så enig!!!!! HAr så lyst til å gjøre noe!! Et eller annet... Penger har jeg ikke... Donerer en 100 lapp til dyrebeskyttelsen i ny og ne, men har så lyst til å gjøre noe, som det blir resultater av!!!

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Sommeren er her..
« Svar #8 på: 08 Juli 2005, 00:17:40 »
Det er helt utrolig at det finnes folk som har total mangel på empati for dyr... Det gjør meg så sint hver gang jeg leser slike artikler. Når jeg får skriver i hus skal det bli plakater som jeg kommer til å henge opp rundt omkring i nabolaget...