Skrevet av Emne: Sele til vetle prinsessa mi!  (Lest 1080 ganger)

Utlogget Vetlajento

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 15
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sele til vetle prinsessa mi!
« på: 06 Oktober 2006, 08:56:44 »
Hei igjen!

Vurderer å prøve å venne lille Milli til å gå i sele, er så greit når me skal ut på tur, så kan ho få lufte seg uten at ho stikk av!  :)
Det er lurer på er om ein kattesele til kattunge framleis vil passe eller om eg bør kjøpe ein til voksen? Ho er vel ca. 3,5 mnd og begynner å vekse til! Nokon som veit?  :)

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Sele til vetle prinsessa mi!
« Svar #1 på: 06 Oktober 2006, 13:12:56 »
Kommer helt an på kor mye katten din vokser fra nå av :)
En kattunge sele kan passe på en liten katt selv når den er voksen, men ikke på andre! du før ikke kjøpe en for stor sele nå, forda kan hun komme seg ut av den og stikke av likevel!  :bigarmhug:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Nova

• Gjest
« Svar #2 på: 06 Oktober 2006, 13:15:36 »
Jeg kjøpte sele til voksen da Shango var liten. På det strammeste så passet han den fint. Men det spørs jo hvor stor hun er da.

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06 Oktober 2006, 13:18:54 »
Vi brukte kaninsele til Labben da han var liten ( ca 2-3 måneder ( Han vokset fort ut av denne, men akkurat da måtte han ha så liten )
Kattebånd finnes som regel i tre størrelser, den i medium pleier å passe til voksne katter ( om det da ikke er mainecoonkatter  :engelsåklart: )

Synes det er verdt å investere i både kattungesele og kattesele til voksen, de koster ikke så mye i fohold til å risikere at pusene stikker av fordi båndet er for stort  :wink[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07 Oktober 2006, 16:21:47 »
En slik kattesele koster ikke all verden, så du kan godt kjøpe en kattunge sele nå, og så ser du om den passer fortsatt når hun er voksen. Kattungeselen vår passer til Shakira på 3 år og Faramir på 1 år, men ikke til Ozzy på 4. Han er for tjukk... :morsomt: