Skrevet av Emne: Dårlig uvane.  (Lest 1043 ganger)

Utlogget becke

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 35
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Dårlig uvane.
« på: 02 Oktober 2006, 19:29:31 »
Nå begynner jeg virkelig å bli lei her.. Balder har nemlig en dårlig uvane som dessverre har smittet over på de andre to.. Han graver nemlig ikke over etter seg når han har vært på do i kassen... derimot så er han veldig flink til å grave på veggene i kassen.. nå har som sagt dette smittet over på de to andre, og da spesielt Turbo, noe som fører til at det selvsagt blir litt lukt når de går på do. Hvis SNowballs er i doen når/rett etter en av de andre har vært på do, hender det at han graver over etter de.. Men er det noen måter  å lære de på at de skal grave over etter seg? jeg vet at de kan, de gjør nemlig det i blomsterbedet til huseieren.... Men er jo ikke der jeg skal rense!

De er foresten veldig flinke til å grave FØR de går på do, slik at alt fester seg i bunnen.. Noen som kan hjelpe meg med å kvitte meg med kattenes uvane..? :icon_surprised:

Nova

• Gjest
SV: Dårlig uvane.
« Svar #1 på: 02 Oktober 2006, 19:58:14 »
Katter er rare! Shango er veldig flink til å grave etter seg i dokassen, men med han er det motsatt! Han blir jo aldri ferdig! Først graver han i kassen, og når han går ut, fortsetter han å grave på gulvet der matskålene står :icon_neutral:

Utlogget Tamlin

• Super avhengig pus
  • Takket: 101
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02 Oktober 2006, 21:06:13 »
Kanskje de ikke liker sanda, du kan jo prøve å bytte. Men utenom det så har jeg ikke mere tips dessverre  :)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02 Oktober 2006, 21:24:49 »
Slik er Ozzy. Graver seg helt ned til bunnen, og tisser der. Utrolig irriterende, men det er lite jeg kan gjøre. Shakira er stikk motsatt, hun graver til det blir hull høres det ut som. Faramir er flink han også, men ikke så ekstrem. :humre: Om noen ikke gjør det skikkelig tar Shakira av og til og graver over for dem. Men det er sjeldent. Så har jeg hørt at hannkattene har en egen måte å markere på med avføringen, nemlig med å ikke grave over. Så kanskje det er det han gjør?