Han må da vel skjønne at det er for kattenes beste du gjør dette, og at det er kun for å hjelpe, og ikke for å være til bry? Kan ikke du ringe dyrlegen da, høre om det finnes noe spesielt for for tynne katter?
Vel, hva som er kattenes beste
vet han utmerket godt....

Jeg har opp til flere ganger vært i diskusjon med denne karen om både kastrering, vaksinering, "oppdragelse" osv, det er ingen lett sak skal jeg fortelle deg. (ikke skal kattene kastreres da han helt sikkert vil komme ti lå ønske å få kull på de da de er så fiiine katter, vaksinering er BARE tull, om han ikke vet hvem som er synderen når noen har feks tisset feil plass så straffes begge ved at snuten gnis i tisset lenge etter det i det heletatt har skjedd...... ) Og det er ikke kun når det gjelder katter han er slik, det gjelder det meste.... Skulle han i det hele tatt hatt katter? Ikke om det hadde vært opp til meg.... :rødmeja:
Men han har bursdag på fredag, lurer litt på om Kittens (mest sannsylig fra RC, men det duger vel like godt som feks Hills?) kan bli en "fin" bursdagsgave?