Skrevet av Emne: Agria Liv/Elite/Avl  (Lest 1213 ganger)

Heidi K

• Gjest
Agria Liv/Elite/Avl
« på: 30 September 2006, 14:12:39 »
Ser Agria tilbyr livsforsikring - jeg skal ha avl og elite på Pia. Men på livsforsikring står det at jeg skal fylle inn ønsket beløp..  Er det noen her inne som har dette?

Skal jeg bare sette kjøpsprisen på katten eller et annet beløp?  Og hva koster livsforsikring?

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
SV: Agria Liv/Elite/Avl
« Svar #1 på: 30 September 2006, 17:03:03 »
Jeg har livsforsikring på Wit, jeg satte opp kjøpesummen. Tenkte å heve den etterhvert som hun (forhåpentligvis) går gradene på utstillingsfronten, og evt får kull. Tror hele forsikringspakka med avl, elite, optimal og liv kom på ca 1000 kr. :icon_wink:

Heidi K

• Gjest
« Svar #2 på: 30 September 2006, 19:03:22 »
Åkei, men da gjør jeg det jeg. ALt kan jo forandres til senere uansett.

Tror du jeg kan skrive reg.nr hun har i Sverak eller skal jeg bare skrive at reg.nr kommer senere?

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #3 på: 30 September 2006, 19:47:54 »
Jeg skrev at hun var under reg., men det godtok de ikke, måtte ha regnr for å kunne ha de forsikringene der. :icon_idea:
Jeg vet ikke om det holder med Sverak sitt, skulle tro det, selskapet er jo svensk. :fnis[1]:

Heidi K

• Gjest
« Svar #4 på: 30 September 2006, 20:02:39 »
Ja, jeg undrer - for forsikringen slutter å gjelde når min søster har overtatt henne i Sverige.. Så hadde vært greit å ha det i orden bare sånn i tilfelle, men vet ikke om det er nødvendig jeg..

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #5 på: 01 Oktober 2006, 01:52:28 »
Du får i alle fall forsikret henne med vanlig optimal uten regnr. Det er de tilleggene de må ha reg. for å forsikre katten. Men jeg vet desverre ikke mer enn det. Jeg ringte dem, fordi det var et eller annet jeg lurte på (husker ikke hva)+ at jeg oppgav regnr pr telefon, så du kan jo prøve å ringe dit.

Ragstars

• Gjest
« Svar #6 på: 01 Oktober 2006, 13:19:10 »
Jeg skrev at hun var under reg., men det godtok de ikke, måtte ha regnr for å kunne ha de forsikringene der. :icon_idea:
Jeg vet ikke om det holder med Sverak sitt, skulle tro det, selskapet er jo svensk. :fnis[1]:
Så rart... Jeg har akkurat samme forsikringene på Destiny, og jeg fikk uten problemer disse forsikringene på henne, selv om hun var under registrering...
(Det var jo så masse tull med stamtavla hennes før jeg fikk den...)