ÅÅÅÅÅ, så fint det var...

Da jeg kom til 10 ende punkt bare kom tårene -
10. Vær med meg når det er vanskelig. Aldri si "jeg klarer ikke å se på dette..." eller "jeg vil ikke være til stedet når det skjer...". Alt er lettere for meg når du er med meg. Aldri la meg gå bort – alene...

Det minte meg sånn om Pia, da jeg måtte avlive henne pga kreften som hadde blitt kraftig. Hun var i sine fulle fem, men byllen på magen var blitt så stor, og det blødde av den... Var ikke forsvarlig å la henne lide, så dyrlegen kom hjem til meg og pappa.. Jeg holdt rundt henne da dyrlegen satt sprøyta, jeg skrek, skrek, skrek og skrek.. Hun var helt rolig da jeg holdt rundt henne, og da jeg slapp henne ett lite sekund ble hun helt fra seg. Da sa dyrlegen; "ja, man ser virkelig hvem denne pusen er glad i, bare hold rundt henne du- hun trenger deg.."
Så hun gikk iallefall ikke bort alene- derfor sitter jeg nå her med tårer igjen.. Savner henne sånn.. Bare 1.5 år siden...
Var sammen med Raptus oxo da han døde.. Så det minner meg om han oxo. Han døde av ett anfall, det var forferdelig.. :( Klarer ikke skrive om det nå..
Var ikke meningen å skrive dette her, vet det er en egen sørge del- men siden punktet minte meg slik om det så...