Skrevet av Emne: Nordberg Dyreklinikk  (Lest 1652 ganger)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Nordberg Dyreklinikk
« på: 30 Juni 2005, 12:37:04 »
Er det noen her som har erfaring fra Nordberg Dyreklinikk?
Har fått anbefalt dem fra den lokale dyrebutikken jeg bruker.
Siden det er nærmest meg, skal jeg bestille time der til kastrering, vaksinering og
ID merking av guttepusene mine.

Utlogget felixtigris

• Spretten katt
  • Takket: 0
    • Vis profil
Nordberg Dyreklinikk
« Svar #1 på: 30 Juni 2005, 15:55:40 »
Jeg var på norberg med guttene mine for å ta begge vaksinene for et års tid siden. Synes de var flinke, og husker de hadde et veldig godt lag med kattene mine. Veterinæren hadde selv katt, og det har jo litt å si. Jeg hadde tenkt å få kastrert dem der, var det ikke for at de ikke vil tidligkastrere katter. At de ikke er oppdatert på forskning rundt dette temaet gjør imidlertid at jeg generelt blir litt skeptisk til dem, desverre...

Mine foreldre bruker nå nordberg til katten, og er også fornøyd. Er et veldig lite veterinærkontor, mer intimt og man føler man kan stille spm uten å lage kø for andre pasienter. Prisene er greie, dvs som ellers her i Oslo (men ikke så dyrt som Oslo dyreklinikk).

Kastrering er ellers et rent rutineinngrep for veterinærer, så du trenger nok ikke bekymre deg for at det ikke skal gå bra med katten din, uansett hvilken vet du velger

:)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Nordberg Dyreklinikk
« Svar #2 på: 01 Juli 2005, 08:20:45 »
Takk for svar :)

Har bestilt time hos nordberg nå. Så på tirsdag skal den lille guttepusen min kastreres.
Litt rart at de ikke vil tidligkastrere ja.. hmm.. Prisen syns jeg er bra.
Skal kastrere og vaksinere mustang + ID chippe begge to. Dette koster 1200 kr. Det er ikke så verst syns jeg ;) Syns også at det er veldig bra at de tatoverer et merke i øret dems for å vise at de har chip :)