Nå har jeg akkurat kommet fra veterinæren, der jeg chippet to katter. Det gikk kjapt og greit.

Den lille frøkna jeg har på et halvt år, Wit, merket ikke at veterinæren satte chippen en gang. Jeg ble advart på forhånd av dyrlegen at chipping var noe katter IKKE likte, men lille tøffe Wit brydde seg overhodet ikke. :love:
Verre var det med den selvutnevnte tøffingen, kastraten min, har kom med noen dype murrelyder og synes alt var veldig skummelt. Han skal være stor og tøff, men når det kommer til stykket liker han bedre å gjemme seg bak "lillesøsteren" sin :fnis[1]:
Nå ligger de i hver sin seng, mens jeg har massert nakkeskinnet deres for å få chippen til å sette seg.
Stakkar Wit, pelsen hennes er så blodig og fæl, og det synes så godt på hvit pels. Mulig det trengs en liten vask her etterhvert, hvis ikke hun ordner saken selv.

(og dagens flause: jeg kommer ut til veterinærkontoret med to katter og en hund(tannstein i narkose, vaksine mm), har fått time kl 8.30. DEN 27-09!! :rødmeja: Selv om jeg var en dag for tidlig ute fikk jeg gjort alt jeg hadde bestilt

så nå bare venter jeg på at jeg skal dra å hente hunden, når narkosen slipper taket i ettermiddag.)