Velkommen til Katteprat.net
Ikke prøvd dette, da de ikke kunne kjøre ut hverken mat eller sand til meg.
Du får fortelle oss om den når du har fått den! Eg kommer vertfall til å bytte vekk fra den eg har nå
Sitat fra: Heidi K på 21 September 2006, 13:20:05Ikke prøvd dette, da de ikke kunne kjøre ut hverken mat eller sand til meg. åh... ???hvorfor ikke det? står jo gratis ti lkjøring over hele landet da!! rare greier!!
Jeg fikk heller ikke noe prøvepose av dem da jeg bestilte, er kun noen få plasser i Norge de kjører til, mulig kattemat og kattesand er bra, men service er de ikke bra på ( må jo gå an å sende pr post slik som andre leverandører gjør om ikke der er forhandlere der
AkershusMartin og Kjetil OsloMarianne Knudsen Oslo Jeanette Roger Oslo Wendy Jacobs HedmarkMona Rønningen BuskerudKjersti Wessel-Berg Stokke telemarkFinn Skrabeklev Nedre Telemark willy Herbert Krafft Øvre Telemark Elsa Alice Magnussen HordalandQuads AS TrøndelagRune Kveli Trondheim Christina Myhr
vel, hva kan jeg si!!! :crazyII[1]: jeg var på posten å hentet den og pakken hadde gått sund, så det har blirr strødd litt kattesand over alt på leveringsturen så det manglet jo masse sand i tillegg av det var hull i esken....dette syntes jeg var dårlig service skal jeg være ærlig!!!